نسخه چاپی

توصیه ایران به شورای همكاری خلیج فارس

سخنگوی وزارت خارجه ادعای شورای همكاری خلیج فارس مبنی بر عدم پیشرفت در مذاكرات آلماتی را نشانه عدم آگاهی كافی در این زمینه دانست و ابراز امیدواری كرد كه اعضای این شورا با دقت بیشتر و درك صحیح واقعیات موضع‌گیری كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اتهامات مطروحه در بیانیه نشست یکصد و بیست و ششم وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس درباره جمهوری اسلامی ایران را مردود و دخالت نابجا در امور داخلی ایران توصیف کرد.

وی با تأکید بر اینکه جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء جدایی ناپذیر جمهوری اسلامی ایران است، افزود: طرح ادعاهای بی اساس نمی‌تواند تغییری در واقعیت‌های موجود ایجاد کند و کشورهای منطقه بهتر است به جای طرح اتهامات واهی، رویکردهای مثبت و سازنده را در قبال جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار دهند و این امر به سود ملت‌های منطقه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای شورای همکاری مبنی بر عدم پیشرفت در مذاکرات آلماتی بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 را نشانه عدم آگاهی کافی در این زمینه دانست و ابراز امیدواری کرد که اعضای این شورا با دقت بیشتر و درک صحیح از واقعیات به اعلام مواضع بپردازند.

۱۳۹۱/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...