نسخه چاپی

فتح‌الله‌زاده فدراسیون فوتبال را تهدید كرد

علی فتح‌الله‌زاده فدراسیون فوتبال را تهدید كرد كه یا در روز نهم فروردین استقلال با سپاهان بازی نمی‌كند یا اینكه بازیكنان‌شان را به تیم ملی نمی‌دهند.

به گزارش نما، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا با انتقاد شدید از تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری جام حذفی دیدار استقلال با سپاهان در جام حذفی در روز نهم فروردین گفت: آقایان تاج، ساکت و ابرقویی نژاد سه اصفهانی عضو هیات رییسه سازمان لیگ مساعدت کردند تا بازی روز نهم فروردین ما با سپاهان برگزار شود! ما یا در روز نهم فروردین با سپاهان بازی نمی‌کنیم یا اینکه بازیکنان‌مان را به تیم ملی نمی‌دهیم.

فتح‌الله‌زاده گفت: من انتقاد شدیدی نسبت به این تصمیم سازمان لیگ دارم و حیف که وقتم را برای برگزاری سه جلسه در سازمان لیگ صرف کردم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم چهار تا پنج ملی‌پوش دارد گفت: بازیکنان ما هفتم فروردین از کویت برمی‌گردند و چطور می‌شود روز نهم با سپاهان بازی کنیم؟ دوستان اصفهانی به خوبی حساب ما رسیدند و شدیدا به این تصمیم سازمان لیگ اعتراض داریم.

فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت: یا در روز نهم فروردین با سپاهان بازی نمی‌کنیم یا اینکه بازیکنان‌مان را به تیم ملی نمی‌دهیم. حالا آقایان خودشان تصمیم‌گیری کنند.

۱۳۹۱/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...