نسخه چاپی

كاهش قیمت سكه توسط بانك مركزی

با ادامه روند كاهشی قیمت انواع سكه در بازار كه از روزهای گذشته آغاز شده، قیمت سكه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار به 1 میلیون و 330 هزارتومان ،هر نیم سكه نیز 660هزارتومان و ربع سكه هم 415هزارتومان معامله می شود كه با توجه به كاهش شدید قیمت انواع سكه در روزهای گذشته و همزمان با عرضه سكه های پیش فروشی توسط بانك مركزی، این بانك تصمیم به كاهش قیمت سكه های پیش فروشی گرفت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مشاهدات حاکی از آن است که به دلیل این نوسان و کاهش قیمت سکه و دلار بسیاری از صرافی ها قیمت ها را از تابلوهای خود حذف کرده اند، نرخ دلار نیز به 3هزار و 200تومان کاهش یافت .

در پی کاهش قیمت انواع سکه در بازار، بانک مرکزی قیمت سکه های پیش فروشی را با کاهش 50 هزارتومانی، 1 میلیون و 200 هزارتومان تعیین کرد.

صمد کریمی_سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور اظهار کرد: با تصمیمات اتخاد شده توسط بانک مرکزی و با تایید رییس کل بانک مرکزی قیمت پیش فروش سکه تمام بهار آزادی برای روز کاری 15اسفندماه با 500هزار ریال کاهش به قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان به فروش خواهد رسید.

گفتنی است؛ ظاهرا قیمت هر قطعه سکه نیم بهار آزادی نیز از 623 هزارتومان به 605 هزارتومان کاهش یافته است که اطلاعات تکمیلی از سوی بخش های مربوط به بانک مرکزی اطلاع رسانی خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...