نسخه چاپی

اسد: مخالفان تنها برای بقای خود می‌جنگند

رئیس‌جمهوری سوریه با تاكید بر اینكه سوریه در ناكام گذاشتن توطئه‌ها علیه این كشور موفق عمل كرده است، اعلام كرد، مخالفان سوریه در حال حاضر برای بقاء مبارزه می‌كنند.

به گزارش نما، ایسنا به نقل از روزنامه الاخبار لبنان، بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با هیاتی از احزاب عربی که هفته گذشته به سوریه سفر کردند، اعلام کرد: گروه‌های مسلح داخل سوریه در حال حاضر وارد مرحله "بازی برای بقاء" شده‌اند و این به آن معنا است که مخالفان در حال حاضر تنها با هدف باقی ماندن مبارزه می‌کنند.

بنا به گفته یکی از اعضای این هیات اسد همچنین تاکید کرده است، نظام سوریه موفق شده توطئه‌هایی را که در سوریه علیه این کشور طراحی شده شکست داده و به پایان خود نزدیک کند.

وی درخصوص اثبات عملکرد موفق نظام سوریه تاکید کرد: تحولات مهمی که در حال حاضر سوریه شاهد آن است و نیز درگیری‌های نظامی که صورت گرفته سندی برای اثبات این مساله است.

اسد ادامه داد: من جدا نسبت به این مساله آسوده خاطر هستم چرا که دستاوردهای نظامی فراوانی وجود دارد که طراحان منطقه‌ای و بین‌المللی توطئه‌ها و عاملان توطئه‌چینی علیه امنیت سوریه اهمیت استراتژیک آن را به طور کامل درک می‌کنند.

رئیس‌جمهوری سوریه در ادامه افزود: تمامی تلاش‌هایی که برای وارد کردن گروه‌های مسلح به دمشق صورت گرفته با شکست روبرو شده است.

اسد درباره شاخصه‌های دیگری که نشان‌دهنده پیروزی سوریه در درگیری‌های این کشور است، گفت: مواضع متفاوت و متناقض میان مخالفان سوریه تاکیدی است بر اینکه طرح آنها شکست خورده است.

بنا به گفته این منبع اسد در پایان تاکید کرده است، سوریه در این جنگ پیروز شده و طرح‌های توطئه علیه خود را به شکست کشانده است.

۱۳۹۱/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...