نسخه چاپی

نماینده جنبش فتح در نوار غزه استعفا داد

نبیل شعث عضو كمیته مركزی جنبش فتح از ریاست نمایندگی جنبش فتح در نوار غزه در فلسطین استعفا كرد.

به گزارش نما به نقل ازواحد مرکزی خبر، یحیی رباح النقاب از رهبران جنبش فتح در کرانه باختری رود اردن با تایید این خبر افزود:«‌کمیته مرکزی استعفای نبیل شعث را پذیرفت و به زودی زکریا آغا (72 ساله) ازاعضای کمیته مرکزی جنبش فتح، و کادری جدید نمایندگی جنبش در نوار غزه را به دست می گیرند».

وی درباره علت استعفای شعث گفت:‌«‌ نبیل شعث در پی تصمیم شورای انقلابی فتح برای مقابله با دو شغله ها در جنبش، از سمت خود استعفا کرد».

نبیل شعث ریاست نمایندگی فتح در نوار غزه را به مدت یک و نیم سال بر عهده داشت اما هم زمان نمایندگی امور بین الملل فتح را نیز عهده دار بود.
به گزارش پایگاه خبری قدس آنلاین، یحیی رباح النقاب در سخنانش افزود:‌« در نشست اخیر کمیته مرکزی فتح تصمیم گرفته شد تا نمایندگی فتح در غزه با کادر جدید به ریاست زکریا آغا اداره شود».
در کادر جدید نمایندگی فتح در نوار غزه نام یحیی رباح النقاب، فیصل ابوشهلا، زیاد شعث، جمال عبید، نهی البحیصی، تیسیر بردینی، احمد حلس، عبدالرحمان حمد، جمال عبید، احمد نصر، نبراس بسیسو، دیاب اللوح، اسامه فرا، ابراهیم ابوالنجا، عبدالله ابو سمهدانه و هشام عبدالرزاق در کنار زکریا آغا به عنوان رئیس نمایندگی دیده می شود.
این نمایندگی مسئول سازماندهی اعضای فتح در نوار غزه و پیگیر آشتی داخلی جنبش فتح خواهد بود.

۱۳۹۱/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...