نسخه چاپی

حمایت نعیمه اشراقی از نامزدی مشایی

نعیمه اشراقی با انتشار نظرسنجی میان محمدرضا خاتمی و اسفندیار رحیم مشایی از طریق صفحه فیس بوك خود، سعی دارد تنور انتخابات را برای اصلاح طلبان داغ تر و آزادی سران فتنه را قطعی كند.

به گزارش نما به نقل از فرهنگ، نعیمه اشراقی، نوه امام خمینی (ره) یکی از چهره های شناخته شده اصلاح طلب و یکی از فعالان فضای مجازی می باشد. وی در جدیدترین پست منتشر کرده خود در فیس بوک شخصیش، توجه مخاطبان را به نظر سنجی انتخاباتی میان آقایان اسفندیار رحیم مشایی و محمدرضا خاتمی با هدف آزادی سران فتنه جلب کرده است.

6.jpg


 ایشان پیش از این از کاندیداتوری آقای عارف رسما حمایت کرده بود، نکته قابل توجه این موضوع نتیجه گیری است که از انتخاب این دونفر عاید منافع تفکرات رهروان این جبهه می شود به نوعی که ایشان در جواب یکی از کامنتها اشاره مستقیم به این موضوع می کند" فکر می کنید با انتخاب کدامیک از این دونفر به آزادی آقایان میرحسین، کروبی، خانم رهنورد و مابقی زندانیان سیاسی نزدیک تر می شویم". ایشان در ادامه به این موضوع اشاره می کند که با انتخاب یکی از این دوچهره آزادی این افراد مسجل و قطعی است. خانم نعیمه اشراقی میرحسین موسوی را یکی از کاندیدهای مورد حضور در انتخابات ۹۲ می داند.




7.jpg

8.jpg


 با توجه به این تاکنون هیچ یک از این افراد به طور رسمی اعلام حضور نکرده اند و این در حالی است که ملت آگاه ما همچنان وقایع روزهای عاشورای ۱۳۸۸ را از ذهن خود به برگ تاریخ نسپرده اند و همچنان اظهار ندامت و عدم ارتباط سران فتنه با عناصر خارجی و معاند را نشنیده اند.

۱۳۹۱/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...