نسخه چاپی

شیطنت رسانه‌ایBBC درباره وقایع اخیر شرق اصفهان

در ادامه جوسازی‌های رسانه‌های غربی راجع به مسایل روزهای اخیر، BBC بلندگوی استعمار پیر انگلستان مدعی گلایه سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان از مسئولان این استان به واسطه تحولات شرق شد كه این مسئله از سوی سپاه تكذیب شد.

به گزارش نما، پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب‌الزمان(عج) در مطلبی تحت عنوان «شیطنت رسانه‌ای بلندگوی استعمار پیر انگلستان BBC» آورده است: اخیرا تلویزیون فارسی BBC در ادامه دروغ پراکنی‌های خود درباره کشاورزان شرق اصفهان که چندین سال رنج خشکسالی متحمل شدند، سعی کرده مسئولان استان را نسبت به حل مشکلات این عزیزان بی تفاوت نشان دهد.

در ادامه این مطلب تاکید شده: از سویی این شبکه به دروغ از ناحیه سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان مدعی مطالبی شده که از اساس بنیان نداشته است.

سپاه صاحب‌الزمان در ادامه این مطلب تصریح کرد: این در حالی است که مسئولان استان اصفهان و سپاه و بسیج استان یک دل به دنبال احقاق حقوق این قشر انقلابی و شهید داده و زحمت‌کش بوده و هستند.

به گزارش فارس سایت و شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای بی بی سی که با بودجه وزارت امور خارجه انگلیس اداره می‌شود، جمعه گذشته مدعی شد که سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان از مسئولان این استان به واسطه تحولات شرق این منطقه ابراز گلایه کرده است که این مسئله از سوی مسئولان سپاه تکذیب شد.

۱۳۹۱/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...