نسخه چاپی

«قلاده‌هاي طلا» شب گذشته به سانس فوق‌العاده رسيد

استقبال بی نظیر از فیلم قلاده های طلا

مدیر پخش و بازاریابی و مركز خدمات سینمایی حوزه هنری با اشاره به استقبال از فیلم «قلاده‌های طلا» در شهرستان‌ها گفت: در تهران نیز استقبال غیرقابل پیش‌بینی بود و سینما آزادی برای این فیلم در ساعت 2 بامداد امروز سانس فوق‌العاده داشت.

«غلامرضا فرجی» مدیر پخش و بازاریابی و مرکز خدمات سینمایی حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس ضمن اعلام این خبر گفت: شب گذشته استقبال از آخرین ساخته «ابوالقاسم طالبی» در تهران به حدی بود که در سینمای آزادی با سانس فوق‌العاده همراه بود و این فیلم در ساعت 2 بامداد نیز اکران شد.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مخاطبان در شهرستان‌ها نیز گفت: شب گذشته این فیلم در مشهد مقدس 45 میلیون ریال و در اصفهان 50 میلیون ریال فروش داشته که آمار بسیار قابل توجهی است.

فرجی در پایان تأکید کرد: با توجه به آماری که از شهرستان‌های مختلف به ما می‌رسد، پس از گذشت روز دوم تعطیلات نوروزی،‌ استقبال مردم نسبت به «قلاده‌های طلا» رشد چشمگیری داشته و با 40 تا 50 درصد افزایش همراه است.

بر اساس این گزارش، پخش فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» بر عهده حوزه هنری است و سیاسی‌ترین فیلم سینمای ایران در گروه سینمایی استقلال به نمایش در می‌آید.

۱۳۹۱/۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...