نسخه چاپی

فیروزآبادی:زنان باید آموزش نظامی ببینند

رییس ستاد كل نیروهای مسلح با بیان اینكه متاسفانه برخی مسولین و سیاستمداران كشور در برابر تهدبدات خارجی و بین المللی، سیاست های منفعلانه دارند، گفت: این مواضع شایسته جمهوری اسلامی ایران نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستادکل نیروهای مسلح در همایش 7هزار شهید جامعه زنان که هم اکنون در تالار وحدت در حال برگزاری است، طی سخنانی با بیان اینکه امروز تهدیدات علیه ما هم از خارج و هم از داخل مرزهاست، گفت: نباید تصور کنیم که فقط آمریکا و صهیونیست ها علیه ما اقدام می کنند، بلکه بسیاری از دشمنان ما امروز حتی در خانه‌ها، سازمان ها، مساجد و مدارس ما حضور دارند.

فیروزآبادی با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری اذعان داشت: معلوم نیست که فتنه 92 شبیه فتنه 88 باشد، بلکه ممکن است این فتنه از داخل باشد و آثارش نیز در برخی موارد پیداست. وی ادامه داد: در جریان فتنه 92 ممکن است پرچم ولایت و عدالت و آزادی نیز بلند کنند.

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه نباید ادعای هرکس که مدعی رابطه با امام زمان(عج) است را پذیرفت، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها و جهت گیری ها و پول هایی که در دو سه سال اخیر خرج شده، ساختاری را بوجود آورده که ممکن است به نام دفاع از ولایت و شعار امام زمان(عج) و دفاع از عدالت، کار خود را انجام دهد.

فیروزآبادی در ادامه سخنان خود به نقش بسیج در دفاع از جمهوری اسلامی ایران پرداخت و با تاکید بر اینکه بسیج موظف است برای دفاع از کوی و برزن به خواهران نیز آموزش نظامی دهد، گفت: وقتی دشمن به حدود شهر و محله ما تهاجم کرد، زنان نیز باید سلاح بدست بگیرند.

وی همچنین با بیان اینکه متاسفانه برخی مسولین و سیاستمداران کشور در برابر تهدبدات خارجی و بین المللی، سیاست های منفعلانه دارند، تصریح کرد: این مواضع شایسته جمهوری اسلامی ایران نیست.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: البته این افراد در ظاهر موضع فعال دارند ولی در موقع عمل که می رسد، منفعل می شوند.

۱۳۹۱/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...