نسخه چاپی

دستگیری عاملان انتشار پیامك بخشیده شدن خلافی خودرو

عاملان انتشار "پیامك بخشیده شدن خلافی خودرو" توسط پلیس فتا دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ اسماعیلی رئیس پلیس فتا استان کرمان اظهارداشت: در خصوص ارسال پیامکی شایعه برانگیز برای تعداد زیادی از هموطنان مبنی بر بخشش خلافی‌ها، پلیس فتا تحقیقات خود را برای شناسایی عوامل آن آغاز کرد.

وی افزود: پیامکی که در بهمن ماه امسال حاوی این مطلب که "با ارسال مشخصات ماشین؛ خلافی شما به مناسبت 22 بهمن بخشیده شود" برای هموطنان ارسال شده بود، باعث تشویش اذهان عمومی شد.

رئیس پلیس فتا کرمان ادامه داد: در این راستا با پیگیری‌های کاراگاهان متخصص این پلیس، سرانجام سه متهم مربوط به این پرونده شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان ضمن اعتراف صریح به بزه انتسابی خود اظهار داشتند، در سطح شهر شایعه شده بود که چنین طرحی از سوی پلیس راهور انجام می شود، بنابراین برای اطلاع رسانی به دوستان، اقدام به ارسال این پیامک کردیم، هرگز تصور نمی‌کردیم که توسط پلیس دستگیر شویم.

رئیس پلیس فتا کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان این پلیس با کار تحقیقاتی و فنی متهمان این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: متهمان به همراه پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

۱۳۹۱/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...