نسخه چاپی

از تصادف 3 كامیون تا واژگونی 3 اتوبوس

علی‌رغم هشدارهای بسیار در خصوص رانندگی و گزارشات مختلف از حوادث دلخراش، در هفته گذشته نیز شاهد تصادفات مرگباری در جاده‌های كشور بودیم.

به گزارش نما به نقل از فارس علی‌رغم هشدارهای بسیار در خصوص رانندگی و گزارشات مختلف از حوادث دلخراش، در هفته گذشته نیز شاهد تصادفات مرگباری در جاده‌های کشور بودیم که در این گزارش به آنها اشاره می‌کنیم.

4 کشته و 2 مجروح در حادثه برخورد 3 کامیون

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از کشته شدن 4 و مصدومیت 2 نفر در حادثه برخورد 2 کامیون کشنده بنز و کاماز با یک کامیون باری رنو در کیلومتر 19 محور قدیم قم-تهران در استان قم خبر داد.

سرهنگ سلبی گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی راننده کامیون بنز اعلام شده است.

2 کشته و یک مجروح در حادثه برخورد پراید و تریلی

مسئولان پلیس در تصادفی دیگر از کشته شدن 2 نفر و مصدومیت 1 نفر در حادثه برخورد یک‌دستگاه تریلی البرز با یک‌دستگاه سواری پراید در کیلومتر 66 محور ایذه در استان خوزستان خبر داد.

سرهنگ سلبی گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ خودرو پراید اعلام شده است.

2 کشته و یک مجروح در حادثه واژگونی پیکان

همچنین رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از کشته شدن 2 نفر و مصدومیت 1 نفر در حادثه واژگونی یک‌دستگاه پیکان در محور لردگان به رامهرمز در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وی افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده خودرو اعلام شده است.

یک کشته و 4 مجروح در حادثه واژگونی سمند

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از کشته شدن یک نفر و مصدومیت 4 نفر در حادثه واژگونی یک‌دستگاه سمند در کیلومتر 190 محور جهرم در استان فارس خبر داد.

سرهنگ سلبی گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده خودرو اعلام شده است.

3 کشته در حادثه برخورد کمپرسی و تریلی

وی از کشته شدن 3 نفر، بر اثر برخورد یک‌دستگاه تریلی ماک با یک‌دستگاه کامیون کمپرسی در کیلومتر 45 محور بروجرد به خرم‌آباد در استان لرستان خبر داد.

سلبی گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده تریلی ماک اعلام شده است.

پنجشنبه حادثه‌ساز توسط اتوبوس‌ها

در روز پنجشنبه در پی بارش برف سنگین در جاده‌های کشور فرمانده پلیس راه ناجا از واژگونی3 اتوبوس و کشته شدن 1 نفر و مصدومیت 15 نفر در محورهای آزادراه قم به تهران، ساوه به همدان و نیشابور به سبزوار خبر داد.

سرهنگ مهماندار در خصوص این حوادث اظهار داشت: تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه علت واژگونی این 3 اتوبوس بوده است و رانندگان این سه اتوبوس دیگر نمی‌توانند در حوزه نقلیه عمومی و حمل‌ونقل بار فعالیت کنند و دفترچه رانندگی آنها حتماً باطل خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...