نسخه چاپی

میزان افزایش كرایه‌های تاكسی، مترو و اتوبوس

رئیس كمیسیون عمران شورای شهر تهران با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی كرایه‌های مترو و اتوبوس و ۳۰ درصدی تاكسی‌ها گفت: این افزایش بر اساس نرخ تورم اعلام شده از سوی بانك مركزی است كه در كمیسیون عمران به تصویب رسیده است.

به گزارش نما حمزه شکیب در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسات گذشته کمیسیون عمران و توسعه شورای شهر تهران اظهار داشت: در این جلسات لایحه ارسال شده از سوی شهرداری در خصوص نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل در سال آینده بررسی شد.

وی تصریح کرد: پس از جلسات متعدد که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد افزایش 50 درصدی که در لایحه ارسال شده از سوی شهرداری در خصوص افزایش کرایه‌ها بود، رد شد چرا که اعضاء کمیسیون موافق این افزایش نبودند.

شکیب بیان داشت: اعضای کمیسیون عمران در نهایت افزایش 20 درصدی کرایه مترو و اتوبوس و همچنین افزایش 30 درصدی کرایه‌های تاکسی در سال آینده را بر اساس نرخ تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی به تصویب رساندند.

رئیس کمیسیون عمرن و توسعه شورای شهر تهران ادامه داد: در جلسه آتی شورای شهر کمیسیون عمران نتیجه جلسه خود را اعلام می‌کند که امیدواریم در این جلسه نرخ کرایه‌ها به تصویب نهایی برسد.

۱۳۹۱/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...