نسخه چاپی

رادیو فردا:"رضا ربع پهلوی" محبوب ترین چهره ایران در سال 90 !

رادیو فردا در اقدامی مضحك و خنده دار رضا ربع پهلوی را محبوب ترین چهره ایران در سال 90 معرفی كرد !

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نتایج نظرسنجی چهره منتخب ۱۳۹۰ رادیو فردا اعلام شد و اگر چه عده ای این نظر سنجی را توام با تقلب می دانند و عده ای نیز آن را حائزاهمیت نمی دانند ولی به هرصورت رضا ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع ايران مقام نخست دراین نظر سنجی را کسب کرده است!
فرزند ارشد شاه مخلوع ایران که چندی پیش در مسنجر پالتاک ، با " دیوانه " و" فاشیست " خواندن طرفدارانش، آنان را با القابی چون " جفنگ گو " ، "مزخرف گو "، " عوضی "، " بدتر از حیوان "، " مریض "و" بدبخت " معرفی کرده بود، این بار منتخب رسانه ای شد که به بنا بر اظهارات خود امریکاییها به رسانه بی خاصیتی که فقط پول می خورد نامیده می شود!
درسال گذشته كميته روابط خارجي سناي آمريكا در گزارشي، شبكه هاي صداي آمريكا و راديو فردا را به رغم هزينه هاي هنگفت آنها، بي خاصيت و ناكارآمد دانست. این کمیته در گزارشي با عنوان «پخش بين المللي راديو و تلويزيون آمريكا، آيا كسي آن را مي شنود؟» به بررسي عملكرد رسانه هاي خارجي آمريكا در حوزه ديپلماسي عمومي در جهان پرداخته و در گزارشش اضافه کرده بود : مردم ایران معتقدند بخش فارسي صداي آمريكا، راديو فردا و ديگر ايستگاه هاي راديو تلويزيوني مورد حمايت آمريكا چيزي جز نوعي «رسانه مهاجرين» نيستند. پرسنل اين رسانه ها كساني هستند كه به زور ازخانه هاي شان بيرون رانده شده اند. بنابراين نمي توانند و نمي خواهند كه چيزي جز بدترين جنبه هاي كشور مادري شان را ترسيم نمايند. در نتيجه بينندگان بلافاصله از ديدن برنامه هاي آنها امتناع مي كنند زيرا آنها را «سخنگويان» دولت آمريكا مي پندارند. تنها افرادي كه از قبل مخالف رژيم بوده اند، بيننده چنين برنامه هايي خواهند شد.
گفتنی است رضا ربع پهلوی که مدتهاست با رفتارهای عجیب و مضحکش باعث تمسخر حتی اپوزیسیون شده در جدیدترین مصاحبه اش با رادیو فردا در خصوص نحوه امرار معاشش نیز گفته است : شغلم، مبارزه سیاسی است و هزینه هایش را هم از مامان می گیرم!

۱۳۹۱/۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...