نسخه چاپی

اصلاح قانون كار به‌طور كامل تغییر می‌كند

نائب رئیس كانون عالی انجمنهای صنفی كارگران ایران از آغاز فعالیت كمیته حقوقی اصلاح قانون كار و بررسی دوباره این قانون پس از برگزاری نشست با كمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد و گفت: كمیسیون معتقد است لایحه ارسالی دولت به صورت كامل تغییر خواهد یافت.

به گزارش نما، ابوالفضل فتح الهی در گفتگو با مهر از برگزاری نشست کمیته حقوقی کارگران برای بررسی دوباره اصلاحات قانون کار خبر داد و گفت: کمیته حقوقی اصلاح قانون کار نشستهای تخصصی و ویژه اصلاح قانون کار را برگزار خواهد کرد.

نایب رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران اظهار داشت: قرار است تمام توافقات قبلی کارگران و کارفرمایان درباره اصلاح قانون کار مورد بازبینی قرار گیرد. متاسفانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارسال لایحه اصلاح قانون کار به مجلس به صورت گزینشی عمل کرده بود.

فتح الهی با تاکید بر اینکه دوباره تمام بحث ها را انجام خواهیم داد و این بار تمام مواد قانون کار بررسی می شود، افزود: این تصمیمات پس از نشست با کمیسیون اجتماعی مجلس درباره لایحه اصلاح قانون کار دولت گرفته شد.

این مقام مسئول کارگری کشور خاطر نشان کرد: به اعتقاد کمیسیون اجتماعی مجلس تمامی بخشهای لایحه اصلاح قانون کار که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس ارسال شده تغییر خواهد یافت.

وی کنار گذاشتن لایحه اصلاح قانون کار دولت در مجلس را به منظور تامین منافع واقعی کارگران دانست و گفت: لایحه ای که به منظور اصلاح قانون کار به مجلس ارسال شده تامین کننده منافع کارگران نخواهد بود.

۱۳۹۱/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...