نسخه چاپی

لنكرانی خبر نامزدی خود را تكذیب كرد

سخنگوی جبهه پایداری با رد انتخاب خود به عنوان نامزد جبهه پایداری برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده گفت: اخبار منتشر شده مبنی بر معرفی گزینه جبهه پایداری در برخی رسانه‌های خبری برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده صحت ندارد.

به گزارش نمابه نقل از باشگاه خبرنگاران، "کامران باقري لنکراني" سخنگوي جبهه پايداري د با رد انتخاب خود به عنوان نامزد جبهه پايداري براي انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده گفت: اخبار منتشر شده مبني بر معرفي گزينه جبهه پايداري در برخي رسانه‌هاي خبري براي انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده صحت ندارد.

وي افزود: تا به اين لحظه اين جبهه در راستاي تعيين مصداق براي انتخابات رياست‌جمهوري به جمع‌بندي نرسيده است و فکر مي‌کنيم تا رسيدن به معرفي گزينه موردنظر براي انتخابات آينده زمان زيادي باقي‌مانده است.

لنکراني تصريح کرد: در حال حاضر اين جبهه تنها در راستاي تدوين برنامه‌ها و مطالبات خود از نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري آينده وارد عمل شده و با هيچ فرد و گزينه خاصي رايزني انجام نداده است.

وي درباره انتخابات جايگزين آيت‌الله خوشوقت در شوراي فقهي جبهه پايداري اظهارداشت: در زمان مقرر گزينه مورد نظر خود را براي حضور در شوراي فقهي اعلام خواهيم کرد.

۱۳۹۱/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...