نسخه چاپی

آرش برهانی سوژه آبی‌ها شد

عکس خبري -آرش برهاني سوژه آبي‌ها شد

نخستین تمرین استقلال بعد از دیدار با تراكتورسازی در حالی برگزار شد كه آرش برهانی سوژه بازیكنان و هواداران بود.

به گزارش نمابه نقل ازمهر، تمرین امروز شنبه استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد که حاشیه این تمرین به شرح زیر است:

* امیر قلعه‌نویی، مجتبی جباری و سیدمهدی رحمتی در تمرین امروز حضور نداشتند. خسرو حیدری هم که در بازی با تراکتورسازی مصدوم شده بود در تمرین امروز غایب بود.

* امیرحسین صادقی با پنج دقیقه تاخیر در تمرین حضور یافت و پسرش را هم با خود به زمین تمرین برد.

* قبل از شروع تمرین فرزاد حاتمی، ایمان موسوی و حنیف عمران‌زاده به تمرین تیم نونهالان رفتند و با آینده‌سازان باشگاه استقلال تمرین کردند.

* جواد نکونام که در بازی روز جمعه مقابل تراکتورسازی بیش از ۷۰ دقیقه بازی کرده بود در تمرین امروز با بازیکنان اصلی تمرین نکرد این در حالی بود که فرهاد مجیدی با وجود این که تنها ۳۰ دقیقه بازی کرد در کنار یاران اصلی دیدار با تراکتورسازی به ریکاوری پرداخت و کمپ را ترک کرد.

* بازیکنانی که در بازی روز جمعه به میدان رفتند در تمرین امروز به دویدن و حرکات کششی و سرعتی پرداختند و پس از آن هم راهی استخر و سونا شدند.

* آرش برهانی سوژه تمرین امروز استقلال بود. او زمانی وارد زمین شد که مجید صالح در حال صحبت برای بازیکنان بود با این حال برهانی با همه اعضای تیم دست داد. هواداران استقلال هم روی سکوها درباره این بازیکن صحبت می‌کردند.

* هواداران استقلال امروز هاشم بیک‌زاده را به شدت تشویق کردند و بازی او برابر تراکتورسازی را ستودند.

* بازیکنانی که در دیدار با تراکتورسازی به میدان نرفته بودند در یک نیمه زمین زیر نظر مجید صالح فوتبال درون تیمی برگزار کردند.

* کادر فنی استقلال تمرین روز یکشنبه را تعطیل کرد و به بازیکنان استراحت داده است.

۱۳۹۱/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...