نسخه چاپی

نیوزویك: جهنم در انتظار آمریكا

هفته نامه پر مخاطب آمریكایی نوشت: دخالت نظامی آمریكا در بحران سوریه می تواند به یك جهنم منتهی شود.

به گزارش نمانیوز به نقل از مشرق، هفته نامه آمريکايي "نيوزويک" از "باراک اوباما" رئيس جمهور آمريکا خواست تا با حکمت و تأمل بيشتري در امور داخلي سوريه دخالت کند.

اين مجله آمريکايي با انتقاد از سياست هاي خشن آمريکا عليه سوريه نوشت که هواداران دخالت کشور در بحران سياسي و گروه هاي حقوق بشر و ديگر کشورها شايد دوست داشته باشند مانند ليبي به سوي سوريه نيز گسيل شوند، اما آنها هيچ توجهي به خطرات احتمالي اين اقدام بر ملت آمريکا که در راستاي دخالت هاي فزاينده در سوريه ايجاد مي شود، ندارند.

نيوزويک درباره کساني که به دنبال دخالت [نظامي] در بحران سوريه هستند، نوشت: آنها مانند کساني هستند که بدون داشتن برنامه و طرح کافي، قمار مي کنند؛ آنها مي خواهند و تلاش مي کنند که معارضان سوري را مسلح کنند، اما در مورد پيامدهاي آن چيزي نمي دانند.

اين مجله تأکيد کرد که درخواست آمريکايي ها براي دخالت در امور داخلي سوريه از طريق تحريم هوايي و موشکباران تأسيسات نظامي اين کشور، مي تواند زمينه را براي ايجاد جهنم در سوريه فراهم کند.

نيوزويک مي افزايد: براندازي بشار اسد، ممکن است اما اقدامي سخت و بسيار مشکل است زيرا اين اقدام، پيامدهاي زيادي براي مرحله بعد از سقوط اسد خواهد داشت زيرا مخالفان سوريه عمدتاً اختلافات زيادي در ديدگاه هاي خود دارند.

۱۳۹۱/۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...