نسخه چاپی

پیام تسلیت احمدی‌نژاد در پی ارتحال آیت‌الله موسوی لاری

رئیس‌جمهور در پیامی به ماسبت درگذشت نماینده ولی فقیه در لارستان تأكید كرد: میراث معرفتی آیت‌الله موسوی لاری به عنوان یادگاری گرانقدر و آگاهی‌بخش برای همیشه، جاودانه خواهد ماند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، متن پیام محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری به‌مناسبت رحلت آیت‌الله موسوی لاری به شرح ذیل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی، حضرت آیت‌الله سیدمجتبی موسوی لاری، نماینده محترم ولی فقیه در لارستان که به حق از مفاخر حوزه‌های علمیه بودند، موجب تأثر فراوان گردید.

آن مجتهد عالی‌ مقام و فرهیخته، با اندیشه عمیق الهی و قلبی آکنده از عشق به اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، همواره از مبلغان و مروّجان حقیقی اسلام در داخل و خارج کشور بودند.

یقیناً میراث معرفتی و سلوک معنوی ایشان به عنوان یادگاری گرانقدر و آگاهی‌بخش برای همیشه، به مثابه چراغ هدایتی در مسیر اعتلای ارزش‌های الهی جاودانه خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه تألم‌بار را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مردم متدین شهرستان لار و به ویژه بیت مکرّم ایشان تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی صبر، اجر و سلامتی برای بازماندگان معزز، علو درجات آن فقید سعید را از درگاه خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم».

۱۳۹۱/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...