نسخه چاپی

رئیس سونی بازنشسته می شود+عكس

عکس خبري -رئيس سوني بازنشسته مي شود+عکس

رئیس كمپانی انترتینمنت سونی ماه ژوئن از سمت خود كنار می رود.

هووارد استرینگر تایید کرد در ماه ژوئن 2013 از سمت ریاست کنار می رود و خود را بازنشسته می کند.
وی در میان جامعه ژاپنی مقیم نیویورک ضمن اعلام این مطلب افزود در ملاقات سهامداران در تابستان اعلام بازنشستگی خواهد کرد.
رئیس 71 ساله پیش از این پرزیدنت و مدیر اجرایی سونی بوده است.
استرینگر متولد ویلز در انگلیس بوده که در سال 1965 به ایالات متحده می آید و در دهه 1990 به سونی می پیوندد. در سال 1998 یک سال بعد از ورود به سونی در سمت رئیس اداره اجرایی مشغول خدمت شده و در سال 2005 نیز مدیر اجرایی (CEO) سونی می شود.این زمانی بود که رقبا وارد عرصه تلویزیون و تلفن امده بودند و وی سعی کرد سونی را وارد عصر دیجیتال کند.
سونی بزرگترین کمپانی ژاپنی صادر کننده محصولات الکترونیک مردی که یک روز همه را دور هم جمع کرد را از دست می دهد.
پیش از سونی سالها در موقعیتهای مختلف در سی بی اس مشغول کار بود و از پایین ترین رتبه شغلی مشغول کار شد تا اینکه به سمت مدیریت راه پیدا کرد.
کازو هیرای مدیر اجرایی فعلی سونی سال گذشته جایگزین استرینگر شد و درباره وی گفت استرینگر مردی است که سونی را متحد ساخته و مانند سوله همه را یکجا جمع کرد و با توسعه روی محصولات سونی کارهای بزرگی انجام داد.
سخنگوی سونی جیم کندی به نقل از استرینگر گفت بعد از بازنشستگی کارهای زیادی انجام خواهد داد. البته وی به این کارها اشاره ای نکرد. ظاهرا سال گذشته مدیر اجرایی را از رفتنش مطلع ساخته بود.
فروش ساختمان سونی در نیویورک و ژاپن برای سود بخشی بوده است. مدیر اجرایی کنونی می خواهد تا سال 2015 70 درصد از درآمد و 85 درصد از سود عملیاتی را از بخشهایی مانند گیم و موبایل و بخش ابزار دیجیتال بدست آورد.
پلی استیشن، تلویزیون براویا، دوربین های کمکوردر و هندی کم و تلفن های اکسپریا محصول تفکر استرینگر و هم قطاران وی در طول این دهه و دهه پیش بوده است.

۱۳۹۱/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...