نسخه چاپی

تذكر تند قاضی‌پور به سفر احمدی‌نژاد

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: بهتر بود رئیس‌جمهور به جای سفر خارجی به مجلس می‌آمد.

به گزارش نمابه نقل از فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: بهتر بود آقای رئیس‌جمهور به جای مسافرت خارجی و عکس‌های متبذلی که چاپ و پخش شده، به مجلس می‌آمد و از بودجه دفاع می‌کرد.

وی در ادامه با استناد به ماده 188 آئین‌نامه مجلس افزود: نمی‌دانم رقم 45 هزار میلیارد تومان در لایحه سه دوازدهم از کجا آمده است؛ طبق قانون حداکثر این مبلغ باید 33 هزار میلیارد و در نهایت 36 هزار و 300 میلیارد می‌شد که در آن هم سهم هدفمند کردن یارانه‌ها و هم سهم عمرانی باید ذکر می‌شد.

قاضی‌پور گفت: صحبت کردن آقای ممبینی در جلسه خلاف است و خود آقای رئیس‌جمهور یا معاون وی باید در جلسه توضیح می‌داد؛ نمایندگان دولت توضیح دهند که پول یارانه‌ها را چه کار می‌کنند و موارد عمرانی که تدوین شده چگونه انجام خواهند داد.وی اظهار داشت: آیا این 45 هزار میلیارد صرفا برای انتخابات ریاست جمهوری هزینه خواهد شد.

لاریجانی در پاسخ به تذکر قاضی‌پور گفت: برداشت ما از آئین‌نامه این چیزی نیست که شما گفتید و نماینده دولت می‌تواند شخصی غیر از وزیر یا معاون رئیس‌جمهور باشد.وی افزود: برخی مباحثی که ذکر کردید مربوط به مباحث ریز است که می‌توانید در جریان بررسی جزئیات در مورد آنها نظر بدهید؛ بحث الان ما کلیات است.

۱۳۹۱/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...