نسخه چاپی

حجت‌الاسلام شجوني:

ایران فقط تهران نیست

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: مردم باید به مسئله اقتصاد مقاومتی كه مقام معظم رهبری در این پیچ تاریخی فرمودند توجه كرده و همان‌طوری‌كه در هشت سال دفاع مقدس دشمن را به لرزه درآوردند، امروز هم مقاومت كنند.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت‌وگو با رسا با تأکید بر این‌که رییس جمهور آینده باید سیاست‌مدار باشد و قدرت برای او غرور نیاورد گفت: رییس قوه مجریه باید از ولایت فقیه تبعیت داشته باشد و اطرافیانش هم افرادی پاکیزه و بدون حاشیه باشند.

وی در ادامه افزود: رییس جمهور آینده باید کابینه خود را به روستاها و نقاط ضعیف کشور ببرد زیرا آنها هم ایرانی هستند و ایران فقط تهران نیست.


حجت‌الاسلام شجونی ابراز داشت: مردم هم باید به مسئله اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری در این پیچ تاریخی فرمودند توجه کرده و همان‌طوری‌که در هشت سال دفاع مقدس دشمن را به لرزه درآوردند، امروز هم مقاومت کنند.


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با تأکید بر این‎که رییس دستگاه اجرایی کشور باید اقتصاددان باشد و به مردم وعده‌های بیجا ندهد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند وضعیت ما را برای آینده روشن کند.


وی عنوان داشت: حدود نود سال پیش زن‌ها راه می‌افتادند و می‌گفتند جنس ایرانی بخرید و همچنین پارچه‌های پر نقش و نگار خارجی را دور می‌انداختند و گاهی هم طلاهای خود را فروخته و برای بانک‌های ایرانی سرمایه می‌گذاشتند. زنان امروز هم باید با پیروی از اجداد خود به تولید ملی کمک کنند تا از این بحران اقتصادی خارج شویم.

۱۳۹۱/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...