نسخه چاپی

آل‌خلیفه كودك ربوده شده را متهم دانست

چند روز پس از حادثه ضرب و جرح یك كودك بحرینی به دست مزدوران آل خلیفه، با وجود انتشار تصاویر این حادثه در رسانه ها، دادستانی رژیم آل خلیفه این كودك را به صحنه سازی و شكایت دروغ متهم كرد.

به گزارش نمانیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم، "فاتن الحداد" وكيل "علي السنكيس" كه در منطقه السنابس مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود، اعلام كرد كه دادستاني، السنكيس را پس از تكميل تحقيقات به شكايت دروغ و صحنه سازي متهم كرد.

الحداد افزود كه السنكيس پس از پايان تحقيقات آزاد شد.

"فهد البوعينين" رييس دادستاني منامه با ادعاي اينكه فقط خراشهاي سطحي روي پا و ران اين كودك مشاهده شده، گفت: آثار زخم ها روي شكم اين كودك قديمي است و در گزارش پزشكي قانوني آمده است كه همه زخم هاي جديد و كهنه سطحي است و به دست خود فرد مصدوم ايجاد شده است.

نيروهاي امنيتي آل خليفه چهارشنبه قبل پس از ربودن يك كودك بحريني در منطقه "السنابس"، او را به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند.

ساكنان اين منطقه پيكر نيمه جان اين كودك را در يك پاركينگ درحالي كه آثار جراحت و بريدگي با چاقو روي بدن او وجود داشت، يافتند.

ادعاي ساختگي بودن اين حادثه درحالي از سوي دادستاني مطرح مي شود كه تصاوير منشتر شده پس از اين حادثه كاملا گوياي جزئيات آن است.

خانواده اين كودك بحريني تأكيد كردند كه فرزندشان صبح براي رفتن به مدرسه از منزل خارج شد، و شاهدان به آنها گفتند كه يك خودرو دستگاه امنيتي فرزند آنها را در مسير مدرسه ربوده است.

"عبدالشهيد السنكيس" پدر اين كودك بحريني به روزنامه الوسط بحرين گفت، اين سومين بار است كه فرزندش در معرض چنين حادثه اي قرار مي گيرد، و افراد مهاجم از او مي خواهند كه با آنها در مسائل امنيتي همكاري كند، ولي فرزندشان با اين امر مخالفت مي كند.

وي ادامه داد: 2 حادثه قبلي را به مركز پليس گزارش ندادم، ولي اين بار براي شكايت و درخواست تحقيق درباره اين موضوع نزد پليس رفتم.

۱۳۹۱/۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...