نسخه چاپی

حمله ناگهانی به یكی از قضات دادسرای تهران

دادیار اظهارنظر یكی از دادسراهای تهران به طور ناگهانی با ضربات قمه مجروح شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، فرهاد شهبازوار وکیل قاضی شرفی اظهارداشت: قاضی شرفی سه روز قبل از حادثه احساس می‌کرد که تحت تعقیب یک موتور سوار قرار دارد و حتی این موضوع را به حفاظت اطلاعات قوه قضائیه نیز خبرداد.

وی افزود: ساعت 11:30 شب پانزدهم اسفندماه زمانی که قاضی شرفی به سمت منزلش در سعادت آباد در حرکت بود، دو نفر موتور سوار به وی حمله کرده و او را با قمه مجروح کردند.

شهبازوار تأکید کرد: قاضی شرفی گمان می‌کند که این حمله از سوی افرادی باشد که اخیراً به پرونده آنها در رابطه با جعل و کلاهبرداری رسیدگی کرده است.

وکیل قاضی شرفی تصریح کرد: وی از ناحیه سر به شدت مجروح شده و هنوز هم پس از گذشت چند روز قادر به حرکت نیست.

وی از برخورد نامناسب اداره آگاهی گلایه کرد و گفت: روز اولی که ما برای شکایت به آنجا رفتیم برخورد مناسبی را از پرسنل اداره آگاهی شاهد نبودیم که علیرغم اینکه دستور مستقیم بازپرس را به رئیس پلیس آگاهی تهران دادیم اما رسیدگی درستی را شاهد نبودیم.

شهبازوار در ادامه خاطرنشان کرد: دیروز به ما خبر دادند که برای شناسایی متهمین به اداره آگاهی مراجعه کنید البته بهتر بود که مامورین آگاهی برای انجام تحقیقات به منزل قاضی شرفی می‌آمدند نه اینکه از من بخواهند موکل خود را به آگاهی ببرم، به هرحال ایشان یک مقام قضائی است.

وی در پایان تأکید کرد: مقامات مسئولی که بررسی پرونده‌های باندی را برعهده دارند باید در درج سوابق متهمین در بانک اطلاعاتی اداره آگاهی دقت لازم را داشته باشند ضمن اینکه نیروی انتظامی در کشف جرم و تحقیقات مقدماتی باید سریعتر عمل کند.

۱۳۹۱/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...