نسخه چاپی

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور از سوی هیئت‌ رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش نمابه نقل از خانه ملت، جواد جهانگیر‌زاده در نشست علنی امروز یکشنبه ۲۰ اسفند، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

هروی نماینده قائنات به وزیر کشور در خصوص بی‌مسئولیتی وی در خصوص عدم اجرای مصوبه خود برای خود در زمینه مصیبت زلزله زهان تذکر داد.

طلا نماینده تهران به وزیر آموزش و پرورش پیرامون عدم نظارت بر نشریه تحت نظارت آن وزارتخانه و توهین و چاپ مطالب سخیف در خصوص حوزه علمیه قم شورای نگهبان، قرآن کریم و درخواست برکناری فوری مدیر مسئول، سردبیر و نویسنده آن تذکر داد.

قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تسریع در اخذ مطالبات معوقه شرکت همراه اول و ایرانسل و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از پرداخت‌های کلان به مدیران خودروسازی به عنوان پاداش آخر سال و اعضای موظف و غیرموظف هیئت مدیره تذکر دادند.

جهانگیرزاده، قاضی‌پور، فتاحی و ملکشاهی نمایندگان ارومیه و کوهدشت به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص نظارت کامل در اجرای قانون پرداخت پاداش مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مخابرات، همراه اول و ایرانسل تذکر دادند.

سلیمی، جعفری و کوچکی‌نژاد نمایندگان محلات، بجنورد و رشت به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و علت عدم پرداخت سرانه مدارس و معوقات فرهنگیان و به رئیس‌ جمهور در خصوص ضرورت اجرای طرح جامع خدمات‌رسانی ایثارگران که سال‌هاست در پیچ و خم فرایند قانونی و اجرایی مانده است تذکر دادند.

دامادی نماینده ساری به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم پرداخت حقوق کارگران شهید رجایی ساری تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر راه و شهرسازی در خصوص دستور سریع به منظور رفع مشکلات مسکن مهر استان ایلام و به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص دستور اجرای دستورالعمل دولت در راستای تمدید تسهیلات کشاورزان ایلام تذکر داد.

حسینی و عالی نمایندگان زابل به وزیر کشور در خصوص علت انتقال پادگان آموزشی ولی عصر (عج) زابل با وجود نیاز شدید منطقه تذکر دادند.

نقوی حسینی نماینده ورامین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت افزایش کرایه قطار شهری پیشوا ـ ورامین ـ قرچک ـ تهران تذکر داد.

جهانگیرزاده، قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص تسریع در تشکر و قدردانی از تیم فوتبال تراکتورسازی و بازیکنان آن تذکر دادند.

نوری نماینده بستان‌آباد به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم اجرای شرکت ایران خودرو به تعهد خود در بهره‌برداری از کارخانه آماده آذربایجان تذکر داد.

ثروتی نماینده بجنورد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری و سفرهای استانی دولت و پرداخت سهم کتابخانه‌های عمومی کشور برای اتمام کتابخانه‌ عمومی شهر بجنورد تذکر داد.

سلطانی نماینده بروجن به وزیر نیرو در خصوص عدم اجرای توافقات با نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در ارتباط با اختصاص آب و به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در تخصیص بودجه و تأمین پزشک متخصص بروجن تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به رئیس‌ جمهور در خصوص پیگیری ایجاد ثبات و پایداری بین منابع و مصارف صندوق‌های بازنشستگی و تمهید شرایط رقابتی و افزایش کارآمدی بیمه‌های اجتماعی و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص حمایت از بخش‌های خصوصی و تعاونی به منظور ایجاد شهرک‌های دانش سلامت تذکر داد.

هروی نماینده قائنات به رئیس ‌جمهور در خصوص ضرورت رسیدگی فوری به زلزله زهان که تاکنون ۳ ماه است که از آن ماجرا گذشته تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص پیگیری ایجاد بانک اطلاعات جامع موقوفات و نذورات تذکر داد.

زاهدی، امیری، قاضی‌پور و فتاحی نمایندگان کرمان، زرند و ارومیه به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان شرکت ذغال سنگ که از آذر ماه حقوق نگرفته‌اند، تذکر داد.

میرگلو بیات، رهبر و فتاحی نمایندگان ساوه، تهران و ارومیه به وزیر علوم تحقیقات و فناوری در خصوص عدم نیازسنجی مناسب به منظور رشته‌های دانشگاهی مورد نیاز کشور که منجر به افزایش فارغ‌التحصیلی دانشگاهیان بیکار و هزینه شدن بیت‌المال شده است و به رئیس جمهور در خصوص تأسیس بانک‌های خصوصی و مراکز‌ مالی و اعتباری به شکل بی‌رویه در کشور با مجوز بانک مرکزی تذکر دادند.

کیایی‌نژاد نماینده ساوجبلاغ به وزیر راه و شهرسازی در خصوص رفع مشکلات جاده قدیم کرج ـ هشتگرد و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص اصلاح جاده اصلی ملک‌آباد و مهدی‌آباد شهرستان ساوجبلاغ تذکر داد.

بزرگواری نماینده کهگیلویه به رئیس‌ جمهور در خصوص عدم توجه ویژه در راستای عدالت و پیشرفت در زیرساخت‌های جاده‌ای و مهار آب‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد تذکر داد.

قاضی‌پور، فتاحی، جهانگیرزاده و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رئیس ‌جمهور در خصوص صدور دستور ویژه صادرات برای سیب درختی ارومیه تذکر دادند.

فتاحی،‌ قاضی‌پور، محجوب و سبحانی‌فر نمایندگان ارومیه، تهران و سبزوار به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تسریع در پرداخت یارانه روزنامه‌های استان و نشریات هفتگی و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در تغییر جدید قیمت خودروهای داخلی و خارج کردن مردم از بلاتکلیفی تذکر دادند.

قادری نماینده شیراز به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تسریع از شروع و اتمام عملیات‌ تالار بزرگ شهر شیراز تذکر داد.

سالک نماینده اصفهان به رئیس جمهور طبق سند چشم‌انداز ۲۰ ساله اقدام برای ایجاد نظام جامع مدیریت در کل چرخه آب بر اساس اصول توسعه پایدار در استان‌های اصفهان،‌ چهار محال و بختیاری و یزد تذکر داد.

حاجی نماینده شاهین‌‌شهر به وزیر نیرو در خصوص اجرای تعهد دولت در خصوص حق اشتراک آب کشاورزی شاهین‌شهر،‌ میمه و بلخار تذکر داد.

احمدی نماینده کنگاور به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت پاداش آخر سال بازنشستگان جهاد کشاورزی کرمانشاه تذکر داد.

خجسته نماینده همدان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توجه جدی به صنعت قطعه‌سازی و قطع وابستگی به خارج و به وزیر ورزش و جوانان در خصوص توجه به نظارت مؤثر در برخورد با پدیده شوم دلالی و واسطه‌گری در ورزش تذکر داد.

ثروتی نماینده بجنورد به وزیر کشور در خصوص لزوم رعایت و اجرای قانون تقسیمات کشوری و تذکر به ناجا و استاندار خراسان شمالی برای برخورد نامناسب با مردم تذکر داد.

احمدی لاشکی نماینده نوشهر به رئیس ‌جمهور در خصوص عدم توجه به سیل‌زدگان تاریخ ۲۲ /۸/ ۱۳۹۱ شهرستان‌های نوشهر و چالوس تذکر داد.

کریمی قدوسی نماینده مشهد به رئیس جمهور در خصوص فعال‌سازی هر چه سریع‌تر بنیاد نخبگان در استان خراسان رضوی و تأسیس آن تذکر داد.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر کشور در خصوص تسریع در تصویب و ابلاغ شهر شدن روستای بوستان در شهر فلاورجان، به رئیس جمهور در خصوص ضرورت اجرای مصوبه هیئت وزیران در خصوص تغییر وضعیت استخدامی کارکنان فضای سبز شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان، به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص امتناع بانک‌های عامل از پرداخت وام ازدواج به جوانان در شهرستان فلاورجان در چند ماه گذشته و لزوم پیگیری در این ارتباط و به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص پیگیری علت ضدیت مسئولان فدراسیون هندبال استان با استان اصفهان که منجر به کناره‌گیری سپاهان اصفهان از لیگ برتر شد، تذکر داد.

حاجی نماینده شاهین‌شهر به وزیر دادگستری در خصوص ضرورت رسیدگی به گرانفروشی در شهرستان‌ شاهین شهر، میمه و بلخار تذکر داد.یحیی‌زاده نماینده تفت به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در تأمین آب ‌معدنی به مقدار کافی در استان یزد با توجه به فقدان آب در شبکه تذکر داد.

جدگال نماینده چابهار به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم رسیدگی به راه‌های روستایی در حوزه انتخابیه خود تذکر داد.‌

یحیی‌زاده نماینده تفت به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین پمپ‌های ویران شده انتقال آب به استان یزد تذکر داد.

پشنگ نماینده خاش به وزیر نفت در خصوص تأخیر در گازرسانی به مرکز استان و شهرستان‌های میرجاوه و خاش تذکر داد.

موسوی نماینده اهواز از وزیر کشور در خصوص تشکیل دو شهرستان کارون و بخش‌های مربوط به شهرستان اهواز تشکر کرد.

جدگال نماینده چابهار به وزیر کشور در خصوص عدم رسیدگی به مشکلات مردم توسط فرمانداری شهرستان کنارک تذکر داد.

شکرخدا موسوی نماینده اهواز به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص عدم تعیین تکلیف کارگران کارخانه تصفیه شکر اهواز با وجود دستور رئیس ‌جمهور که نزدیک به ۲۰ ماه است حقوق نگرفته‌اند، تذکر داد.

قربانی نماینده آستانه اشرفیه به وزیر نفت در خصوص عدم توجه به گازرسانی به روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر و به وزیر نیرو در خصوص عدم تخصیص بودجه برای برق شهرستان تذکر داد.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر کشور در خصوص ضرورت اجرای مصوبه هیئت دولت در خصوص ارتقای تقسیمات بخش راز و جرگلان و ارتقای روستاهای چناران، گریوان، شهرآباد و غلامان تذکر داد.

پیرمؤذن نماینده اردبیل به وزیر امور خارجه در خصوص حل فوری مشکل ورودکنندگان از مرز افغانستان به ایران تذکر داد.

طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص برخورد با دانشجویان خاطی ضارب ناحیه امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه امیرکبیر تذکر داد.

حقیقت‌پور نماینده اردبیل به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت عدم پرداخت حق امتحانات معلمان سراسر کشور و به وزیر نیرو در خصوص استفاده از مدیر ناکارآمد در آبفای روستای اردبیل تذکر داد.

میرگلوبیات نماینده ساوه به وزیر کشور در خصوص ضعف عملکرد و نظارت بر امنیت شهرستان زرندیه توسط فرمانداری شهرستان زرندیه تذکر داد.

قاضی‌پور و سبحانی‌فر نمایندگان ارومیه و سبزوار به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص برف سنگین در خراسان رضوی که سبب بسته شدن جاده‌ها شد و سبب عدم شرکت تعداد زیادی از افراد در کنکور دکترا شد و ضرورت تمهید برای آنها و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توزیع عادلانه اقلام اساسی مانند برنج و مرغ در تعاونی‌های روستایی تذکر داد.

رجبی نماینده مینودشت به وزیر کشور در خصوص تسریع در اجرای ارتقای تقسیمات کشوری مینودشت، مراغه و قالی‌کش تذکر داد.

برومند دا‌ش‌قاپو نماینده پارس‌آباد به وزیر کشور در خصوص علت عدم پرداخت مبالغ قول داده به شهرداری‌های حوزه انتخابیه وی و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت عدم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان تذکر داد.

خسروی نماینده تربیت حیدریه به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در ارتقای دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تربیت حیدریه به دانشگاه و تأمین پزشک متخصص برای بیمارستان شهرستان مه‌ ولات و شروع پروژه بیمارستان شهرستان زاوه و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اختصاص اعتبار فرودگاه شهید مدرس شهرستان مه ولات تذکر داد.

منصوری، دواتگری، کامران، حسینی، پورابراهیمی و اخوان نمایندگان لنجان و عجب‌شیر، اصفهان، اهواز، کرمان و اصفهان به وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در پرداخت حقوق بهمن و اسفند ماه بازنشستگان فولاد تذکر دادند.

بشیری و نعمتی نمایندگان پاکدشت و اسدآباد به وزرای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت در خصوص نظارت فعالانه بر قیمت کالاها به ویژه کالاهای مصرفی در ایام عید مردم تذکر دادند.

فتح‌الله حسینی نماینده قصر شیرین به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص رسیدگی به وضعیت و سرگردانی زوج‌های جوان برای دریافت وام ازدواج و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت عدم رسیدگی به مشکلات کشاورزان منطقه و تعلل توأم با تبعیض در اجرای طرح توسعه کشاورزی شهرستان قصرشیرین تذکر داد.

قاضی‌پور، جهانگیرزاده و فتاحی نمایندگان ارومیه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص ابلاغ تسریع در اعتبارات آسفالت راه روستای شهرستان ارومیه تذکر دادند.

حسینی و شوهانی نمایندگان قصر شیرین و ایلام به وزیر کشور در خصوص نظارت بر مدیریت بازارچه پرویزخان شهرستان قصرشیرین تذکر دادند.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزرای آموزش و پرورش و کشور در خصوص صدور دستور حق مرزی به فرهنگیان دهستان نوشه بخش بیجار شهرستان رشت تذکر داد.

کارخانه نماینده همدان به رئیس ‌جمهور در خصوص تخصیص اعتبارات مبارزه با خشکسالی همدان و به وزیر نیرو در خصوص اتخاذ تدابیر لازم به منظور رفع مشکلات احتمالی ناشی از آب شرب در همدان تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به رئیس ‌جمهور در خصوص لزوم اعلام صنایع آلاینده محیط زیست توسط سازمان حفاظت محیط زیست تذکر داد.

حقیقت‌پور نماینده اردبیل، به وزیر آموزش و پرورش در خصوص رسیدگی به وضعیت معیشت و درمان معلمان کشور تذکر داد.

خجسته نماینده همدان به وزیر صنعت و معدن و تجارت در خصوص تجدید نظر و متعادل کردن قیمت نهایی خودرو تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توزیع عادلانه امکانات کشاورزی در سطح کشور تذکر داد.

دهدشتی نماینده آبادان به رئیس‌ جمهور در خصوص جلوگیری از سهمیه سوخت شناورهای صیادی در خوزستان و به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص تسریع در احقاق حقوق تضییع شده تیم بسکتبال صنعت آبادان تذکر داد.

دهدشتی و انصاری نمایندگان آبادان به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان‌های جنوب استان خوزستان تذکر دادند.

خجسته نماینده همدان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص ارتقای شاخص‌های کیفی رشته‌های علوم انسانی در بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه‌های علمیه تذکر داد.

احمدی‌ نماینده دهلران به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان آبدانان و به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص اجرای ماده ۲۲ قانون بودجه ۱۳۹۱ کل کشور در خصوص استمهال تسهیلات بانکی به ویژه در بخش کشاورزی تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص نظارت بر انتخاب و هزینه‌کردهای صورت پذیرفته در شرکت فولاد مبارکه تذکر داد.

لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص صدور حواله واردات غیرقانونی چای برای شهرستان‌های خاص تذکر داد.

کارخانه نماینده همدان به وزیر کشور در خصوص دستور جلوگیری از عزل و نصب‌ها در آستانه انتخابات و به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص دقت در گسترش بی‌رویه دوره‌های دکترا تذکر داد.

۱۳۹۱/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...