نسخه چاپی

قرباني:

خدا را شكر زن دارم و خواستگاری نمی‌روم!

مدافع راه آهن می گوید پرسپولیس تیم متحول شده‌ای است و تیمش برای كسب برد زحمت زیادی كشیده است.

به گزارش ایسنا، پیروز قربانی بعد از دیدار تیمش برابر پرسپولیس نظرش را درباره ی این دیدار و هدف راه آهن در ادامه ی لیگ این‌گونه بیان کرد: ما در این دیدار بسیار زحمت کشیدیم و به آقای گل محمدی هم بخاطر این بازی خوب از تیمش تبریک می گویم. پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول تیم بهتری شده است. این تیم در این دیدار بر روی ما زیاد فشار آورد و بچه های ما برای کسب این برد بسیار زحمت کشیدند. متاسفانه تیم ما برای فصل دیر شروع کرد و اگر کمی هوشیارتر بودیم وضعیت بهتری در جدول داشتیم. ما در بعضی دیدارها امتیازات مفتی دادیم و امیدوارم در پنج دیدار بعدیمان نتایجی در شان راه آهن و کادر فنی‌مان بگیریم و جایگاه بهتری را کسب کنیم.

او درباره ی اعتراضاتش به محسن ترکی در بازی استقلال و راه آهن افزود: من فردای روز بازی به آقای ترکی زنگ زدم و از او عذر خواهی کردم. من اعتقاد دارم من بازیکن و شمای خبرنگار و داور باید به شخصیت یکدیگر احترام بگذاریم.

مدافع راه آهن در پاسخ به این سوال که آیا استقلال از وی شکایت کرده است گفت: بله استقلال از من بخاطر مصاحبه ام شکایت کرده و باید به کمیته انضباطی بروم. خدا را شکر زن دارم و قرار نیست به خواستگاری بروم، وگرنه هیچکس به من دختر نمی داد، من آنقدر پرونده دارم که برای خودم سابقه دار شده ام!

وی در پایان درباره ی رخصت گرفتن از یحیی گل محمدی پیش از آغاز بازی صحبت کرد و گفت: یحیی بزرگ ماست و بر خودم لازم دانستم سمت ایشان بروم و از او رخصت بگیرم.

۱۳۹۱/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...