نسخه چاپی

بهار زوركی با مدال الكی !

عکس خبري -بهار زوركي با مدال الكي !

احمدی نژاد:البته من برای نصب نشان از ایشان اجازه گرفتم كه آیا اجازه می دهید آن را نصب كنم و آن را جزو افتخارات خود می دانم كه علیرغم تمام ناملایمات، خداوند متعال این توفیق را به بنده داد كه بنده به نمایندگی از ملت از یك فرزند برومند ملت (مشایی)تجلیل كنم!

آيا رئيس جمهور، اسفنديار رحيم مشايي را اشتباه گرفته و عناوين نچسب را به او نسبت مي دهد؟
به گزارش نما،احمدي نژاد روز گذشته ضمن اعطاي نشان فرهنگ به رئيس دفتر سابق خود، تعريف و تمجيدهاي اغراق آميزي را كه در حكم رياست دبيرخانه جنبش عدم تعهد نيز براي مشايي فهرست كرده بود، دوباره ادا كرد. احمدي نژاد گفته است: در اين مراسم از فرزند برومند ملت ايران تجليل شد. براي من سخن گفتن از جناب مهندس مشايي سخت است. بايد شهادت دهم اين مرد، دلي پاك و زلال دارد. مردي است مهربان و عاشق تمام انسان ها و ايماني دارد به استواري دماوند. من افتخار آشنايي با ايشان را در 27-28 سال قبل داشتم و اين آشنايي با عنايات خداوند بر اين بنده كوچك ادامه يافته است.
احمدي نژاد افزود: من ايشان را مديري مسلط و مدبر مي دانم. ايشان مرد هنر و مرد عشق است... آقاي مشايي صاحب انديشه است، صاحب نظريه است. در زمينه هاي گوناگون و اساسي جهان و انسان و رابطه انسان با خدا و مديريت جهاني صاحب نظر است، بر خودم وظيفه مي دانم به نمايندگي از ملت ايران از ايشان تقدير كنم. البته من براي نصب نشان از ايشان اجازه گرفتم كه آيا اجازه مي دهيد آن را نصب كنم و آن را جزو افتخارات خود مي دانم كه عليرغم تمام ناملايمات، خداوند متعال اين توفيق را به بنده داد كه بنده به نمايندگي از ملت از يك فرزند برومند ملت تجليل كنم.
وي گفت: ملت قدر فرزندان خود را مي داند و مي شناسد، اگر من بخواهم آقاي مهندس مشايي را در يك كلمه معرفي كنم ايشان مردي «بهاري بهاري بهاري» است.
احمدي نژاد در متن طولاني حكم رياست مشايي بر دبيرخانه جنبش عدم تعهد نيز از وي با القاب و عناوين ويژه اي ياد كرده بود كه بعضا در شأن انسان كامل و امام معصوم(ع) است. اين در حالي است كه مسئوليت برخي انحرافات فرهنگي و اقتصادي و سياسي حلول كرده در برخي اجزاي دولت مستقيما متوجه آقاي مشايي و برخي افراد نزديك به وي است. ادعاي پايان دوران اسلامگرايي با وجود بودن اسلام- همانند پايان دوره اسب سواري با وجود بودن اسب!- از جمله گزافه گويي هاي اسفنديار رحيم مشايي بود و معلوم نيست گوينده چنين تعابيري، چه نسبتي مي تواند با «بهار جان ها» حضرت ولي عصر(عج) داشته باشد؟ اما از اين طنز بي مايه و نابجا كه بگذريم، طنز بعدي در نسبت قائل شدن ميان «نظريه» و آقاي مشايي است. انصافا اين آقا نظريه اش كجا بود؟ قطعا درباره او سوء تفاهمي نزد آقاي احمدي نژاد به وجود آمده و گرنه، بايد عامل وقوع برخي قانون شكني ها و انحرافات را توبيخ و مواخذه كرد يا حداكثر نشان بي فرهنگي به او داد.
منبع:کیهان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...