نسخه چاپی

جوسازی اماراتی‌ها قبل از دیدار با استقلال

اماراتی‌ها قبل از بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی ج سازی خود را شروع كردند و از "شرایط سخت" تیم‌های عربی در رویارویی خود با میزبانان ایرانی خود سخن گفتند.


به گزارش نمابه نقل از ایسنا، العین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال ایران می‌رود.

کاروان این تیم اماراتی به سرپرستی شیخ عبدالله بن حمد امروز (دوشنبه) وارد تهران می‌شود. این تیم اماراتی قبل از دیدار با نماینده ایران جو سازی خود را برای بد جلوه دادن میزبانی تیم‌های ایرانی شروع کرد.

محمد عبید حمدون، عضو هیات رییسه باشگاه العین در صفحه اجتماعی خود در توییتر سخنان عجیبی را بر زبان آورد.

این مسئول اماراتی گفت: نماینده‌های کشورهای عربی وقتی در تهران به میدان می‌روند با شرایط سختی روبرو می‌شوند. مشکلات ما از فرودگاه شروع می‌شود تا اسکان در هتل و انجام تمرین نخست خود در ورزشگاه محل بازی. همچنان که باید گفت تغییرات شرایط آب و هوایی هم جزو مشکلات ما به شمار می‌آید!

او افزود: انتظار دارم که شرایط آب و هوایی بر روی بازیکنان العین تاثیر بگذارد. ما برای پیروزی به تهران می‌رویم. امیدواریم که بتوانیم دست پر از ورزشگاه آزادی برگردیم.

العین در دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا دست به کار بزرگی زد و با نتیجه‌ سه بر یک الهلال عربستان را در امارات شکست داد. این در حالی است که استقلال با تساوی سه بر سه برابر میزبانش الریان متوقف شد بنابراین آبی پوشان برای صعود به مرحله بعد باید در این دیدار خانگی از پس نماینده امارات بر بیاید.

۱۳۹۱/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...