نسخه چاپی

تغییر ۷ عضو هیات مدیره سایپا

آخرین تحولات دو شركت سایپا و سرمایه‌گذاری سایپا با تغییرات ناگهانی همراه شد و 7 عضو این دو شركت بورسی تغییر كرد، اما مدنی همچنان مدیرعامل است.

به گزارش نما به نقل از فارس، در شرایطی که روند نزولی سهام شرکت سایپا طی روزهای اخیر تکرار شده، این شرکت بزرگ بورسی بازهم با تغییر و تحول در هیات مدیره مواجه شده است.


این درحالی است که هیئت مدیره سایپا طی روزهای آینده در مورد مدیرعامل و ارکان هیئت مدیره تصمیم‌گیری و اعلام نظر می‌کند. این حکم به تاریخ اول اسفند موجود بوده و اسناد مربوطه هم وجود دارد.


به گزارش فارس، در این میان طی روزهای گذشته خبری از تعیین مدیرعامل جدید سایپا نشد و مدنی به عنوان مدیرعامل سایپا در رسانه ها حاضر بود و در مواردی مانند قیمت‌گذاری محصولات اظهار نظر می‌کرد.


در این رابطه آخرین پیگیری انجام شده فارس از تحولات این شرکت بزرگ خودرو ساز حکایت از آن دارد که چهارشنبه گذشته زبرجد از مدیرعاملی سرمایه گذاری کارکنان گروه خودروسازی سایپا کنار گذاشته شده است.


مهمتر از آن، با انتشار اطلاعیه دیروز «معرفی یا تغییر در ترکیب اعضای هیئت‌مدیره سایپا» در سایت کدال ، مشخص شد، سعید مدنی همچنان عضو هیئت مدیره معرفی شده، ولی ایمانی ، پوستین دوز و ملک دیگر عضو هیئت مدیره نیستند.


در این تحولات که براساس جلسه 13 اسفند هیئت مدیره سایپا اتخاذ شده احمد کرفی از سرمایه گذاری رنا به جای روح اله صمدی مله (از شرکت پیشگامان بازرگانی ستاره تابان) به جای جمشید ایمانی ، داود جدید بناب از کارکنان سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران به جای علی ملک و سعید مدنی از سرمایه گذاری کارکنان سایپا به جای نعمت اله پوستین دوز معرفی شده‌اند.


با این اوصاف برخلاف مواضع اعلامی زبرجد، سعید مدنی عزل نشد و در ترکیب هیئت مدیره سایپا باقی ماند، تا همچنان مدیرعامل این شرکت خودرویی فعالیت کند.


علاوه بر این، بررسی‌های تکمیلی فارس حکایت از آن دارد که هفته پیش چهار عضو هیئت مدیره سرمایه‌گذاری سایپا تغییر کرده اند و طی آن دودانگه، مدنی، صباغی و سروری به جای هاشمی ، صمدی، پوستین دوز و مصیبی به عنوان هیئت مدیره سرمایه گذاری سایپا تعیین شده‌اند.

۱۳۹۱/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...