نسخه چاپی

علت مرگ محسن روح الامینی فاش شد

سعید مرتضوی استدلال كرده است كه پدر محسن روح الامینی می توانست با اطلاع دادن دستگیری فرزندش به دادستانی، از رفتن فرزندش به كهریزك _و در نتیجه كشته شدن وی _جلوگیری كند و بنابرین وظیفه پدری اش را انجام نداده است

به گزارش نمابه نقل ازمهر، سعید مرتضوی متهم ردیف اول پرونده کهریزک در حاشیه سومین جلسه دادگاه کهریزک گفته که آقای روح الامینی وظیفه پدری اش را در قبال فرزندش خوب انجام نداده است، چون باید قبل از تماس پلیس امنیت حداقل به ما می گفت که فرزندش دستگیر شده است.

دادستان سابق تهران با این استدلال که آقای روح الامینی می توانست از ارتباطات خود با آقای ضرغامی استفاده کند و به دادستانی اطلاع دهد که فرزندش دستگیر شده است، گفته وی مسئولیت پدری اش را انجام نداده است.

مرتضوی ظهر دوشنبه پس از پایان سومین جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران گفت: آقای ضرغامی از صمیمی ترین دوستان روح الامینی است. وی ابراز تاسف کرده که این دوست با سابقه که بسیار به هم نزدیک بوده اند وقتی فرزندش دستگیر شده حتی به وی نگفته است. آن زمان آقای ضرغامی حتی نامه هایی به ما می دادند که مثلاً فلان متهم و خانواده نادم و پشیمان است.

سعید مرتضوی توضیحی نداده است که پدران امیر جوادی فر و محمد کامرانی که دوست نزدیک و صمیمی آقای ضرغامی نبودند، باید از چه طریقی به مرتضوی اعلام می کردند که فرزندانشان دستگیر شده است و نباید کشته شوند و آیا چون اطلاع نداده اند باید فرزندشان در کهریزک کشته می شد؟

۱۳۹۱/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...