نسخه چاپی

دایی و یك آشتی‌كنان دیگر

عکس خبري -دايي و يک آشتي‌کنان ديگر

طرف مقابل در آشتی‌كنون امروز، همان كسی است كه دایی با شدیدترین الفاظ در مورد او صحبت می‌كرد و بارها او را «دلقك» و «مسخره» خطاب كرده بود.

به گزارش نمابه نقل از گل، علی دایی که در دوران فوتبالش رکوردهای زیادی را بر جای گذاشته، این روزها در حال ثبت یک رکورد دیگر است که البته با رکوردهای قبلی او تفاوت عمده‌ای دارد؛ رکورد شرکت در مراسم «آشتی‌کنون» و رد و بدل کردن ماچ و بوسه که این روزها وقت زیادی از شهریار فوتبال ایران می‌گیرد!

علی دایی همین چند هفته قبل از زورخانه‌ای که قرار بود محل آشتی‌کنون او با رویانیان باشد جیم زد و زیر بار این یک مورد نرفت اما چند روز بعد در یک رستوران با حبیب کاشانی آشتی گرمی کرد. آشتی‌کنون دایی و کاشانی با توجه به اختلافات بسیار شدید میان این دو نفر آن‌قدر غیرمنتظره بود که از آن به بعد اهالی فوتبال از هیچ اتفاق مشابهی در مورد علی دایی تعجب نخواهند کرد. چه این‌که شدت تنش در روابط دایی- کاشانی بسیار بیشتر از تنش‌های فیمابین دایی- رویانیان بود.

دایی امروز هم یک آشتی‌کنون دیگر در پیش دارد و تا دقایقی دیگر کدورت‌های کهنه‌اش را با یک حریف دیگر هم فراموش خواهد کرد. حریفی که نه مثل کاشانی و رویانیان از مدیران فوتبال است و نه مثل مایلی‌کهن از مربیان سابق او!

طرف مقابل دایی در آشتی‌کنون امروز، همان کسی است که دایی با شدیدترین الفاظ در مورد او صحبت می‌کرد و بارها او را «دلقک» و «مسخره» خطاب کرده بود. یک بازیگر طنز که در مراسم و جشن‌ها و برنامه‌های تلویزیونی با زبان طنز ایفاگر نقش شخصیت‌های مختلفی می‌شد و از بین تمام آن شخصیت‌ها فقط علی دایی بود که کینه این بازیگر را به دل گرفت!

سامان گوران، بازیگری که به زعم دایی عناوینی مثل دلقک و مسخره و سرباز فراری(!) را یدک می‌کشید بارها تلاش کرد با عذرخواهی از علی دایی سوءتفاهم پیش آمده را برطرف کند اما دایی هرگز کوتاه نیامد. تا این‌که امروز بالاخره سرمربی راه‌آهن حاضر شده سامان گوران را در محل این باشگاه به حضور بپذیرد و با او از در آشتی وارد شود. به هر حال علی دایی در این سال‌ها نشان داده خیلی زود با آدم‌ها وارد جنگ می‌شود و در عوض خیلی دیر راضی به آشتی می‌شود اما این دیر و زودها هیچ‌کدام سوخت و سوز ندارند.

۱۳۹۱/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...