نسخه چاپی

سفیر پاكستان در آمریكا قهر كرد!

عکس خبري -سفير پاکستان در آمريکا قهر کرد!

در پی درخواست احزاب اپوزیسیون پاكستان مبنی بر عزل فوری سفیران این كشور پیش از انتخابات آتی،سفیر پاكستان در آمریكا از سرگیری دوباره وظایفش را رد كرد و به كشورش بازگشت.

به گزارش نما، ایسنا به نقل از خبرگزاری آسیا، منابع مطلع از این خبر اعلام کردند که خانم شری رحمان، سفیر پاکستان در آمریکا که این روزها در اسلام‌آباد به سر می‌برد، تا روی کار آمدن یک دولت موقت بر سر پست خود باقی می‌ماند.

چند روز پیش "چودری نثار علی خان"، رهبر اپوزیسیون در مجمع ملی و رهبر مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز عزل فوری تمامی سفیران این کشور را خواستار شد. وی به‌ویژه بر عزل شری رحمان و وجید شمس الحسن، کمیسر عالی پاکستان در انگلیس که هر دو از اعضای حزب مردم پاکستان هستند، اشاره کرد.

نثار علی خان معتقد است که هر دو این نمایندگان احتمالا از رای رای‌دهندگان برون مرزی به نفع خود استفاده می‌کنند و از این رو به آرای متعلق به مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز در کشورهایی که در آنجا مشغول به کار هستند، خدشه وارد می‌کنند.

به گزارش منابع مطلع، شری رحمان در جریان نشست‌های خود با آصف علی زرداری، رئیس جمهوری و راجه پرویز اشرف، نخست وزیر پاکستان نگرانی‌های خود را در خصوص اعتراضات مطرح شده علیه وی از سوی احزاب مخالف مطرح کرده و گفته است، پیش از آنکه نخست وزیر موقت در خصوص برخی مسائل به وی ضمانت دهد، نمی‌تواند وظایف خود را دوباره از سر بگیرد.

۱۳۹۱/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...