نسخه چاپی

جزییات "بیمه ازدواج دانشجویان"

مدیر گروه مطالعات زنان و خانواده دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جزئیات طرح پیشنهادی "بیمه ازدواج دانشجویان"، از برنامه بیمه شدن كلیه دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه خبر داد.

به گزارش نما، فاطمه بلغانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح "بیمه ازدواج دانشجویان" بسیار مورد استقبال وزارت ورزش و جوانان و همچنین شرکت بیمه‌ قرار گرفته است،‌ اظهارکرد: این طرح مدنظر است که برای تمامی دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی اجرایی شود.

به گفته وی، بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده طرح "بیمه ازدواج دانشجویان" با کمک صندوق رفاه دانشجویان و شرکت‌های بیمه‌ای اجرایی می‌شود و مدنظر است کلیه دانشجویان از ابتدای ورود تا پنج سال پس از فراغت از تحصیل بتوانند از خدمات این بیمه استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه طرح "بیمه ازدواج دانشجویان" هنوز نهایی نشده است، تصریح کرد: جزئیات مبلغ قابل ارائه از سوی دانشجویان جهت بیمه‌شدن و نحوه ارائه خدمات در دست بررسی است که پس از تایید نهایی، اعلام می‌شود.

مدیر گروه مطالعات زنان و خانواده دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم خاطرنشان کرد: با کمک این طرح، دانشجویان می‌توانند در هنگام ازدواج از خدمات بیمه ازدواج دانشجویان استفاده کنند، همچنین اجرای این طرح دانشجویان را نسبت به ازدواج ترغیب می‌کند.

۱۳۹۱/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...