نسخه چاپی

یك مهاجم قلعه نویی را روانه بیمارستان كرد!

عکس خبري -يک مهاجم قلعه نويي را روانه بيمارستان کرد!

اینكه سرمربی استقلال ناگهان از دسترس خارج شد برای خیلی ها عجیب بود.

به گزارش نمابه نقل از جهان، امیر قلعه نویی بعد از دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی که برایش جنبه انتقامی داشت، از دسترس دوستانش-حتی نزدیک ترین آنها- خارج شد و تا شب گذشته کمتر کسی از او خبر دارد.

اتفاقات دیدار استقلال تراکتور سازی خیلی ها را به گفت و گو با این مربی برای شنیدن نظرات وی ترغیب می کرد اما امیر به شکل مشکوکی از دسترس خارج شد؛ به شکلی که خیلی ها نگران او شدند.

سرمربی استقلال که چند هفته قبل و در جریان یک دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان از ناحیه قلب احساس درد کرده و حتی کارش به بیمارستان کشیده شده بود بر اساس اخبار رسیده روز شنبه نیز حالش بد شده و دوستانش وی را به بیمارستان برده اند.

امیر در جریان دیدار استقلال و صنعت نفت بعد از اخراج بچه گانه فرزاد حاتمی فشار زیادی را متحمل شد و به گفته برخی نزدیکان استقلال بعد از بازی اخیر استقلال برابر تراکتورسازی، این مربی به شدت از دست آرش برهانی مهاجم استقلال که در جریان مسابقه مذکور اخراج شده بود، ناراحت بوده و فشار عصبی زیادی را تحمل کرده است.


منصور پورحیدری مدیر فنی استقلال روز یکشنبه درباره این موضوع به خبرنگار ما گفت: «از امیر خبری ندارم چون تیم امروز استراحت دارد اما دیروز حالش خوب نبوده و بعد از آن بازی پر فشار و اخراج آرش خیلی ناراحت بوده است.»

۱۳۹۱/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...