نسخه چاپی

مكان اقامت اوباما در قدس به پادگان تبدیل شد

رژیم صهیونیستی به منظور آمادگی برای سفر رئیس جمهور آمریكا به سرزمین اشغالی، هتل ملك داود در قدس غربی را به یك پادگان نظامی تبدیل كرده و نظامیان زیادی را در آنجا مستقر كرده است.

به گزارش نما، فارس به نقل از هفته‌نامه فلسطینی«المنار» نوشت: رژیم صهیونیستی هتل ملک داود که محل اقامت «باراک اوباما» در سفر سه روزه به سرزمین اشغالی است، به پادگان نظامی تبدیل کرد.

سفارت آمریکا 233 اتاق این هتل را رزرو کرده است و علاوه بر آن اتاق‌هایی نیز در دیگر هتل‌های شهر رزرو کرده است.

قرار است اوباما پس از سفر به مناطق فلسطینی و دیدار با رهبران اسرائیلی از قبر چند مقام اسرائیلی از جمله هرتزل و رابین نیز بازدید کرده و به آنها ادای احترام نماید.

منابع آگاه گفتند که اوباما در سفر به شهر بیت لحم با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار می‌کند و این سفر وی 4 ساعت به طول خواهد انجامید و پس از آن به قدس غربی بازگشته و سخنرانی خواهد کرد و بعد از آن نیز به فرودگاه تل‌آویو خواهد رفت تا عازم اردن شود.

سفر اوباما به سرزمین اشغالی در روز 20 مارس (30 اسفند) انجام می‌شود و سه روز به طول می‌انجامد و گفته می‌شود سه موضوع برنامه‌ هسته‌ای ایران، مذاکرات صلح با فلسطینی‌ها و تحولات سوریه مهمترین مباحثی است که در دیدار بین اوباما و اسرائیلی‌ها مطرح می‌شود.

۱۳۹۱/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...