نسخه چاپی

تمهیدات دولت برای كنترل بازار مسكن

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینكه با توجه به تحولات اقتصادی در كشور بازار مسكن مشكلی ندارد، گفت: در صورت آشفتگی در بازار مسكن از تمهیدات لازم استفاده خواهیم كرد.

به گزارش نمابه نقل از مهر، علی نیکزاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال مهر در خصوص تمهیدات وزارت راه و شهرسازی برای کنترل قیمتها در بازار مسکن گفت: اگر بازار مسکن نوسان بیشتری پیدا کند، ما به طور حتم طرح مالیات برخانه های خالی و بر معاملات مکرر را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: با افزادی که بخواهند با افزایش قیمتهای بازار مسکن را به هم بریزند، برخورد می کنیم.

نیکزاد در پاسخ به اینکه هم اکنون بازار مسکن با مشکلات زیادی روبرو است، اظهار داشت: در حال حاضر باتوجه به تحولات اقتصادی کشور بازار مسکن آشفته نشده است، ضمن آنکه تهران همه کشور نیست.

وی تصریح کرد: هر سال قبل از نوروز چنین صحبتهایی از سوی عده ای سودجو مطرح می شود اما ما با ساخت وافتتاح واحدهای مسکن مهر از افزایش قیمتها جلوگیری می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برنامه گسترده ای برای افتتاحهای پس از نوروز داریم، گفت: اتمام پروژه ها در شش ماهه اول سال آینده و افتتاح‌ها در تهران در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و اگر لازم باشد از اختیارات قانونی خود به نفع مردم دریغ نمی کنیم.

وی در پاسخ به سئوال دیگر مهر درخصوص کم‌کاری وزارت نیرو در پروژهای مسکن مهر گفت: وزیر نیرو دستورات لازم را داده است و همکاران وزارت نیرو باید به سرعت آب و برق واحدهای مسکن مهر را تامین کنند، ضمن آنکه شرکت ملی گاز هم درحال تامین گاز واحده ای مسکن مهر است.

نیکزاد با بیان اینکه ما ساختمانها را ساخته ایم اما آب و برق ان با سرعت تامین نمی شود، افزود: بنده هر دو هفته یک بار وزیر نیرو را سر جلسات هیات دولت می بینم و به او هم موضوع خدمات رسانی به واحدهای مسکن مهر را تاکید کرده ام.

۱۳۹۱/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...