نسخه چاپی

احتمال ثبت ركورد فروش فیلم قلاده های طلا

عکس خبري -احتمال ثبت رکورد فروش فيلم قلاده هاي طلا

تهیه‌كننده "قلاده‌های طلا" گفت: این فیلم در استان‌ها با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده‌است و می‌تواند با شكستن ركورد فروش در گیشه‌ها پرفروش‌ترین فیلم سال 91 شود.

محمد خزاعی به خبرنگار مهر گفت: فیلم "قلاده‌های طلا" در رقابت با دیگر فیلم‌ها در شهرستان‌ها در راس جدول قرار دارد. البته در تهران هم وضعیت به همین شکل است. روزهای ابتدایی فروردین همه فیلم‌های روی پرده تقریبا مخاطب کمتری نسبت به این فیلم داشتند که البته به دلیل دیدارهای نوروزی طبیعی است.

وی افزود: فروش چند روز گذشته "قلاده‌های طلا" ما را شگفت زده کرد. فکر می‌کنم با این روند بعد از اتمام تعطیلات نوروز فروش بیشتر هم می‌شود. با این روند استقبال فکر می‌کنم فیلم رکورد فروش سال 91 را بزند و پرفروش‌ترین فیلم سال شود. از نظر من این وضعت بسیار راضی‌کننده است.

این تهیه‌کننده عنوان کرد: من خودم به دلیل اکران "قلاده‌های طلا" در تهران بودم و در چند سالن با مردم به دیدن فیلم رفتم. استقبال‌ها بسیار خوب بود. اما نکته مهم اینجا است که بیشتر مخاطبان با یک تحلیل خاص سیاسی به دیدن فیلم می‌روند ولی وقتی بیرون می‌آیند به یک جمع‌بندی بر اساس وقایع می‌رسند و به نوعی به پشت صحنه اتفاقات پی می‌برند. این فیلم از این جهت یک روشنگری و ثبت تاریخی است.

طبق آخرین اعلام قرار است تا پایان تعطیلات فروش فیلم سینمایی "قلاده‌های طلا" اعلام نشود اما در شهر اصفهان تا پایان سوم فروردین ماه 6 میلیون و 500 هزار تومان و در مشهد 6 میلیون و 400 هزار تومان فروش داشته است. این فیلم در هر دو شهر فوق تنها دو سالن در اختیار دارد.

فیلم سینمایی "قلاده‌های طلا" به کارگردانی ابوالفاسم طالبی که عنوان سیاسی‌ترین فیلم سینمای ایران را بعنوان شعار تبلیغاتی خود برگزیده‌است فیلم ماجراجویانه براساس حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 است. محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، نیلوفر خوش‌خلق، علی را‌م نورایی و حمیدرضا پگاه از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

۱۳۹۱/۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...