نسخه چاپی

نگرانی تل‌آویو از قدرت‌گرفتن تروریست‌ها در سوریه

عکس خبري -نگراني تل‌آويو از قدرت‌گرفتن تروريست‌ها در سوريه

رئیس ستاد مشترك ارتش رژیم صهیونستی با هشدار نسبت به قدرتمند شدن گروه‌های تروریستی درسوریه، اعلام كرد كه این گروه‌ها اكنون علیه بشار اسد و در آینده علیه ما می‌جنگند.

به گزارش نما، ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ایلاف، بنی گانتس، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس سالانه‌ امینتی که در شهر هرتزلیا واقع در شمال تل‌آویو برگزار شده بود، گفت: اوضاع در سوریه بسیار خطرناک شده است. سازمان‌های تروریستی در سوریه هر روز توانایی خود را افزایش می‌دهند. آن‌ها در این مرحله علیه بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه می‌جنگند، اما در آینده علیه ما خواهند جنگید.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: سلاح‌های استراتژیک قدرتمندی که سوریه اکنون در اختیار دارد، ممکن است که در دست این سازمان‌های تروریستی قرار گیرد و این امر برای اسرائیل خطری بزرگ محسوب می‌شود.

بنی گانتس در خصوص لبنان نیز هشدار داد و گفت: هر لحظه ممکن است که وضعیت لبنان بحرانی شده و به یک انفجار استراتژیک تبدیل شود.

وی در ادامه افزود: امیدواریم که عملیات بازدارنده اسرائیل علیه حزب الله لبنان که در جنگ سال 2006 در رابطه با این گروه اجرا شد همچنان ادامه داشته باشد، چرا که در غیر این صورت ما باید با تمام قدرت علیه حزب الله و حامیان آن، دست به کار شویم.

رژیم صهیونیستی در تابستان 2006 به حزب الله لبنان حمله کرد که 34 روز به طول انجامید، اما تل‌آویو نتوانست قدرت نظامی حزب الله لبنان را از بین ببرد. در این جنگ بیش از 1200 لبنانی و 160 اسرائیلی کشته شدند.

گانتس به طرح کاهش بودجه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز اشاره و تاکید کرد: ارتش برای انجام ماموریت‌هایش باید ابزارهای مالی لازم را در اختیار داشته باشد.

۱۳۹۱/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...