نسخه چاپی

استقرار نیروهای آتش‌نشانی در 20 نقطه مشهد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با توجه به شناسایی نقاط حادثه‌خیز، در 20 نقطه از شهر مشهد نیروهای آتش‌نشانی مستقر می‌شوند.

به گزارش نما آتش‌پاد دوم حسن جعفری در گفت‌وگو با ایسنا افزود: محدودیتی در افزایش نیرو و استقرار افراد نخواهیم داشت و تمام نقاطی که مورد نیاز باشد پوشش خواهیم داد.

وی تصریح کرد: توان نیروی آتش‌نشانی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است لذا مشکلی برای پوشش سراسری سطح شهر مشهد در زمان وقوع حادثه نداریم.

جعفری در خصوص افزایش یا کاهش تعداد عملیات در چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: چیزی قابل پیش‌بینی نیست البته با توجه به افزایش سطح آگاهی و فرهنگ شهروندان انتظار داریم تا خودشان شرایط را به نحو بهتری مدیریت می‌کنند تا شاهد حوادث ناگوار کمتری در سطح شهر مشهد باشیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اظهار کرد: به طور کامل در هر روزی ما آمادگی برای انجام عملیات را داریم اما چهارشنبه آخر سال بهانه‌ای برای آمادگی بیشتر است.

وی بیان کرد: پراکندگی نیروهای آتش‌نشانی در سطح شهر به نحوی است که فاصله رسیدن در هر ایستگاه به محل حادثه بسیار کوتاه است که این پراکندگی نیرو در تمام سطح شهر مشهد وجود دارد.

جعفری با اشاره به اینکه هیچ کس مانع برگزاری جشن خوب و مسالمت‌آمیز شهروندان نیست اما انتظار داریم تا افراد مراعات خود و جامعه را بکنند، ادامه داد: توصیه ما برای کاهش حوادث حضور والدین در کنار جوانان و نوجوانان در این روز است همچنین از جوانان و نوجوانان خواهش می‌کنیم تا برای شادی خودشان آسایش دیگران را به هم نریزند یا حادثه‌ای برای خانواده‌های دیگر در آستانه سال جدید ایجاد نکنند.

۱۳۹۱/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...