نسخه چاپی

اسد بار دیگر انتخاب می شود

عکس خبري -اسد بار ديگر انتخاب مي شود

معاون دبیر كل حزب الله لبنان با تاكید بر غافلگیرشدن غربی ها از مقاومت ملت و نظام سوریه در برابر توطئه ها خاطر نشان كرد حل سیاسی بحران سوریه بدون بشار اسد غیر ممكن است.

به گزارش نمابه نقل از مهر، "شیخ نعیم قاسم" گفت: بدون بشار اسد هیچ راهکار سیاسی برای حل بحران وجود ندارد و تا چند ماه آینده این مهم محقق نخواهد شد.

وی با بیان این مطلب افزود: بشار اسد برای ریاست جمهوری نامزد خواهد شد. حق انتخاب با مردم است و به احتمال زیاد ملت سوریه، وی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهند کرد.

نعیم قاسم تصریح کرد: اگر بحران به صورت سیاسی حل و فصل شود، بدین معناست که نوعی نظارت بر انتخابات حاکم می شود که به طرفهای مختلف اطمینان می بخشد و در این صورت این صندوقها است که نتیجه را مشخص خواهد کرد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه این گزینه بخشی از راهکار سیاسی است و هر کس می خواهد به نتیجه ای برسد و بر این باور است که در سوریه محبوبیت مردمی دارد می تواند بر این راهکار برای تغییر شرط بندی کند، خاطر نشان کرد: بحران در سوریه به طول انجامیده است و غرب نیز از ایستادگی دولت و ملت سوریه غافلگیر شد.

وی با اشاره به اینکه، در خصوص مخالفان، نقش، قدرت رسانه ای و سیاسی آنها بر خلاف واقعیت بزرگنمایی شده است، تاکید کرد: مشکل سوریه مشکل مخالفان دولت و موافقان آن نیست، بلکه مشکل یک تصمیم بین المللی، منطقه ای و عربی است که می خواهند بشار اسد را سرنگون کنند تا بخشی از یک طرح را که با روند آمریکایی اسرائیلی مخالف است، از میان بردارند.

معاون دبیرکل حزب الله در خصوص سیاستهای خصمانه غربی ها علیه ایران نیز گفت: آمریکا نمی خواهد به ایران آسیب برساند. چرا که می داند این این مسئله هزینه های سنگینی را برای این کشور در پی خواهد داشت و در نتیجه مسئله هسته ای ایران به صورت مسالمت آمیز حل و فصل نخواهد شد، بلکه آن را به مدت چند سال به تاخیر خواهند انداخت، اما در مقابل، منافع آمریکا، اسرائیل و همپیمانان آنها در معرض خطر بزرگی خواهد بود که نتیایج آن را نمی توان از پیش حدس زد.

۱۳۹۱/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...