نسخه چاپی

دستگیری 3 عضو القاعده در مرزهای ایران

فرمانده لشكر ۸۱ زرهی كرمانشاه از دستگیری ۳ نفر از اعضای القاعده در مرزهای غربی كشور طی ماه‌های گذشته خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر علی حاجیلو فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه در جمع خبرنگاران بازدیدکننده از مراکز عملیاتی غرب کشور با اشاره به عملکرد این لشکر در ایام دفاع مقدس و سال‌های پس از آن در حفاظت از مرزهای کشور، گفت: این لشکر هم در زمان جنگ افتخارات زیادی آفرید و شهدای زیادی تقدیم کرد و در سال های پس از جنگ نیز همواره به ماموریت اصلی خود که حفاظت از مرزهای کشور است، پرداخت و در این مسیر اقدامات خوبی از خود نشان داد.

وی گفت: برای نمونه در ماه‌های اخیر توانستیم 3 نفر از اعضای القاعده را در مرزهای غربی کشور، دستگیر و به نهادهای مربوطه تحویل دهیم.

حاجیلو همچنین در خصوص بحث معیشت خانواده‌های ارتش در غرب کشور گفت: ساخت 5 هزار واحد مسکونی در این منطقه در دستور کار بود که در برهه‌ای از زمان به خاطر برخی مشکلات با کندی پیش رفت اما امروز این کار ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله در 29 فروردین مصادف با روز ارتش هزار واحد از این خانه‌ها تحویل داه خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال نیز 4 هزار واحد تحویل خانواده‌های ارتش در این مناطق شود که سهم بزرگی در موفقیت یگان‌ها چه در سال‌های دفاع مقدس و چه در سال‌های پس از آن داشتند.

۱۳۹۱/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...