نسخه چاپی

اتمام حجت با ایرلاین‌ها و آژانس‌ها

معاون وزیر راه كه لحظاتی پیش بازدید سرزده‌ای از دفاتر فروش بلیت ایرلاین‌ها در فرودگاه مهرآباد داشت، گفت: با هر گونه تخلف شركت‌ها و دفاتر فروش بلیت برخورد قاطع خواهیم داشت و متخلفان از 3 تا 6 ماه تعلیق می‌شوند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حمیدرضا پهلوانی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، لحظاتی پیش بازدید‌ سرزده‌ای از دفاتر فروش بلیت شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد (ترمینال‌های 2 و 4 و 6) داشت.

بنا‌براین گزارش وی درباره این بازدید سرزده به خبرنگار فارس گفت: بازدید سرزده‌ای از ترمینال‌های مسافری فرودگاه مهرآباد انجام شد که طی این بازرسی، یک سری تخلفات دفاتر فروش بلیت در این ترمینال‌ها محرز شد.

کاپیتان پهلوانی تأکید کرد: روز آینده در جلسه کمیته فنی تخلف این دفاتر فروش بلیت و شرکت‌های متخلف، بررسی و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع تعلیق آژانس‌هایی که تخلف آنها در ترمینال 4 امروز محرز شد قطعاً بررسی و تا هفته آینده نتیجه اعلام خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تأثیر بازرسی‌ها بر دفاتر فروش بلیت ایرلاین‌ها و آژانس‌های فروش بلیت شرکت‌های هواپیمایی، توضیح داد: این بازرسی‌ها موجب می‌شود توزیع بلیت عادلانه باشد و مسافران با آرامش تمام نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند؛ ضمن آنکه واسطه‌گری در فروش بلیت و بازار سیاه از بین خواهد رفت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اتمام حجت با دفاتر فروش بلیت هواپیما و ایرلاین‌های متخلف، یادآور شد: طی بخشنامه‌ای به همه شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های فروش بلیت اعلام کردیم که در صورتی که در ایام پیک سفرها تخلفی از آنها مشاهده شود و یا در سطح ترمینال‌ها تخلفاتی در فروش بلیت محرز شود، دفاتر در صورت تخلف برای بار اول از سه تا شش ماه تعلیق خواهند شد و در صورت تکرار این تخلف، لغو مجوز می‌شوند.

پهلوانی با اشاره به ممنوعیت فروش پروازهای چارتری توسط ایرلاین‌ها، تصریح کرد: تاکنون مجوز فروش چارتر برای هیچ ایرلاینی صادر نشده است و همه ایرلاین‌ها باید پروازهای خود را به صورت برنامه‌ای برای مسافران اعلام کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: سازمان هواپیمایی کشوری سه شماره تلفن در نظر گرفته است که مسافران در صورت مواجه شدن با هر گونه تخلف ایرلاین‌ها و دفاتر فروش بلیت می‌توانند با این شماره‌ تلفن‌ها تماس گرفته و پیشنهادات و شکایات خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: این سه شماره تلفن 66025230 - 66073513 و 61022355 است که مربوط به کمیته فنی و حوزه ریاست سازمان هواپیمایی کشوری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: مسافران مطمئن باشند در صورت تماس انها، در کوتاهترین زمان ممکن به تخلف آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی رسیدگی خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...