نسخه چاپی

نظر لاریجانی در مورد مسایل اخیر قم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه افتخار می‌كنم نماینده مردم قم هستم، تاكید كرد: درندگان سیاسی خارج‌نشین دنبال تضعیف نظام هستند.

به گزارش نمابه نقل از فارس، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در حاشیه استقبال مردمی از وی ابراز کرد: دیشب اطلاعیه‌ای دادم و قصد داشتم که شما به زحمت نیفتید و اکنون برای عرض تشکر در جمع شما حضور یافته‌ام.

وی افزود: افتخار می‌کنم که نماینده مردم قم هستم.شهری که در انقلاب پیشگام بود و مرکز فقاهت و مرجعیت و حوزه‌های علمیه‌ است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: آنقدر خاطره‌های خوش با مردم قم دارم که از مسایل پیش‌آمده اخیر مکدر نشوم و در طول انقلاب نیز از این حوادث زیاد بوده است.

وی با بیان اینکه ملت باید ید واحده باشد از اختلاف پرهیز کند خاطرنشان مرد: همه باید زیر پرچم رهبری امام خامنه‌ای مسیر اصلی انقلاب را طی کنیم.

وی با بیان اینکه مردم قم مفتخر به پیروی همه جانبه از ولایت هستند تصریح کرد: همه اقشار مردم باید در راستای حفظ وحدت گام بردارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بروز مشکلاتی نظیر گرانی تاکید کرد: همه کسانی که نقشی در مسایل کشور دارند باید از حاشیه‌ها پرهیز کرده و به فکر حل مشکلات مردم باشند.

لاریجانی گفت: در شرایطی که درندگان سیاسی خارج‌نشین دنبال تضعیف نظام هستند عقل به وحدت حکم می‌کند.

وی با اشاره به شرایط استان قم خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری قم از عقب‌افتادگی تاریخی رنج می‌برد و همه مدیران و مسئولان باید وقت خود را صرف حل مشکلات مردم این استان کنند.

۱۳۹۱/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...