نسخه چاپی

پاسخ روزنامه ایران به شریعتمداری

روزنامه ایران روز گذشته در یادداشتی پاسخ تندی را با عنوان "عالی جناب مدعی، به حقیقت توجه كند" خطاب به مدیرمسئول روزنامه كیهان منتشر كرد.

روزنامه ايران روز گذشته در يادداشتي پاسخ تندي را با عنوان "عالي جناب مدعي، به حقيقت توجه کند" خطاب به مديرمسئول روزنامه کيهان منتشر کرد. قابل ذکر است که اين جوابيه به دليل چاپ سرمقاله روز سه شنبه روزنامه کيهان با عنوان "زنده باد کدام بهار؟" به قلم حسين شريعتمداري انتشار يافت. گزيده اي از اين سرمقاله در ذيل مي آيد:

روزنامه کيهان در سرمقاله خود در اقدامي جالب توجه، به جاي انتقاد از جريان موهوم انحرافي و... اين بار مستقيم سراغ رئيس جمهور رفت و با واژه هايي مانند «سخيف، دم دستي، متوهم و...» منتخب ملت ايران را نواخت. بهانه اين سرمقاله کذايي نيز تقدير دکتر احمدي نژاد از مهندس مشايي در مراسم استقبال از نوروز بوده است. «وي(شريعتمداري) در ساده ترين حالت تفاوت دعا و شعار را فهم نمي کند و با مغالطه اي خنده بازاري و توسل هميشگي به سخنان نظريه پردازان محبوبش، سعي مي کند ذهنيت خويش را به مخاطب القا سازد ». «آيا سواد اين سرمقاله نويس به اندازه اي نيست که بداند اعطاي نشان فرهنگي خارج از وظايف رئيس جمهور محسوب نمي شود؟! پس دليل عصبانيت و گستاخي مدير مسئول روزنامه کيهان چيست که در پايان سرمقاله خويش لازم مي بيند رئيس جمهور را با رئيس فرقه ضاله بهائيت مقايسه کند؟!».

۱۳۹۱/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...