نسخه چاپی

عسگراولادي:

شیطان از راه زنده بادها انسان را مغرور می‌كند

عکس خبري -شيطان از راه زنده بادها انسان را مغرور مي‌كند

عسگر اولادی با بیان این كه باید صندلی نامرئی شیطان در وجود ما مرئی باشد، ادامه داد: امتحان‌ها در منیت است و شیطان به خصوص از راه زنده بادها انسان را مغرور می‌كند.

به گزارش نما و به نقل از باشگاه خبرنگاران "حبيب‌الله عسگر اولادي" دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري در همايش جبهه پيروان خط امام و رهبري که صبح امروز برگزار شد، با بيان اين که اميدواريم اصولگرايان در انتخابات آينده به بهترين نحو حضور داشته باشند، گفت: ماموريت ما در شرايط فعلي اين است که اصولگرايان در يک ائتلاف بزرگ براي انتخابات وارد عمل شوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: به طور حتم در انتخابات آينده 4 و 5 قطب فعال خواهند بود لذا انتظار مي‌رود که طيف‌ها و جرياناتي که به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ولايت و رهبري اعتقاد دارند با قول احسنتي که به نظام داده‌اند در عرصه وارد عمل شوند.

عسگراولادي تصريح کرد: ما اميدواريم اصولگرايان بتوانند در انتخابات آينده با موفقيت تمام به مانند ادوار گذشته وارد عمل شوند.

عسگراولادي در ادامه سخنراني خود در همايش جبهه پيروان خط امام و رهبري به بخشي از آيات قرآن که در آن شيطان به عنوان دشمن آشکار انسان معرفي شده است اشاره کرد و ادامه داد: شيطان هنگامي که رانده شد از خداوند درخواست کرد تا روز قيامت به وي مهلت بدهد، خداوند مهلت دادن تا روز قيامت را تاييد نکردند و فرمودند تا وقت معين فرصت داري.

وي تصريح کرد: افرادي که در يک تشکل و يا جبهه دور هم جمع مي‌شوند مراقب باشند که شيطان در آن جا حضور دارد و وقتي بحث و رايزني صورت مي‌گيرد مراقب هواي نفس باشيم، در بحث سياسي هيچ کسي با کس ديگر فرق ندارد.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري به ترفندهاي شيطان در يک اجتماع اشاره کرد و ادامه داد: ما با آهنگ جامعتين و آيت‌الله مهدوي کني به دنبال ائتلاف و وحدت در ميان اصولگرايان هستيم و شيطان در جهت توقف اين وحدت عمل مي‌کند و نمي‌گذارد هر جبهه و جناحي به آهنگ مورد نياز خود برسد.

وي افزود: هنگامي که ما مي‌خواهيم در 4 يا 5 قطب در انتخابات انجام وظيفه کنيم شيطان مي‌آيد و ما را در نفي يکديگر و به خصوص در مناظرات پيش مي‌برد و مناظرات را به جانب منازعات مي‌برد.

وي با بيان اين که محصول آهنگ مقام معظم رهبري درباره انتخابات حاصل شدن يک جشن ملي است تصريح کرد: نقدهايي به مناظرات اخير بنده صورت گرفته که من برخي از آنان را پاسخ دادم و خطاب به آن عزيزاني که مي‌گفتند بنده در مناظرات به طرف مقابل امتياز دادم بايد بگويم که مناظره به معناي پذيرش نقاط مثبت يکديگر و بحث صميمانه بر سر نقاط منفي است.

وي تاکيد کرد: بايد در مناظرات ايجاد آرامش براي بينندگان را در نظر داشته باشيم و قول احسنت را در محتوا، شکل ، بنده و تلقي در نظر داشته باشيم.

عسگر اولادي با بيان اين که بايد صندلي نامرئي شيطان در وجود ما مرئي باشد، ادامه داد: امتحان‌ها در منيت است و شيطان به خصوص از راه زنده بادها انسان را مغرور مي‌کند.

وي با بيان اين که در شرايط امتحان بزرگي قرار داريم اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب، مراجع تقليد، علماي بزرگ بلاد و جامعتين از ما مي‌خواهند به سمت وحدت حرکت کنيم اما در مقابل شيطان نيز دکان و دستگاه خود را دارد و ما نمي‌توانيم آن را ناديده بگيريم.

وي اظهار داشت: منابع مالي جبهه پيروان براي انتخابات شوراها و رياست جمهوري محدود است و من از مسئولان استاني مي‌خواهم که در محل‌هاي خود جستجو کنند ما در پيچ تند تاريخ قرار داريم و جز ايمان ، تقوا و اخلاص چيز ديگري نداريم.

عسگر اولادي گفت: البته تاکنون هم کساني که به ما کمک‌هاي مالي کرده‌اند از بدنه خودمان بوده و عزيزان استاني نبايد درباره منابع مالي انتخابات از مرکز انتظاري داشته باشند.

وي تاکيد کرد: در رابطه با انتخابات رياست جمهوري و شوراها ما را مستضعف بدانيد و سعي کنيد به ما مدد کنيد.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اين که ما زير خيمه مراجع حرکت مي‌کنيم افزود: جامعتين را زير خيمه مراجع مي‌دانيم و اگر مراجع نسبت به موضع گيري‌هاي آنان اشکالي داشته باشند، ما تذکر مي‌دهيم و رهبر عزيز ما هم که مصلحتشان نيست درباره گزينش و انتخابات موضعي بگيرند و ما از مردم ، علما و مراجع انتظار داريم که بايد در انتخابات اظهارنظر کنند.

وي ادامه داد: همه ما بايد بر روي مواضع کانديداي جبهه پيروان احساس تکليف و دقت کنيم که افراط و تفريطي صورت نگيرد.

وي از اعضاي استان‌هاي جبهه پيروان درخواست کرد تا مشورت‌هاي لازم را به اين جبهه بدهند و ادامه داد: خيال نکنيد که ما در مرکز به کانديداي نهايي رسيده‌ايم و شما بايد درباره دغدغه‌هاي رهبري و مطالبات مردم در سراسر کشور مطالعه داشته باشيد.

وي به انتخابات دوم خرداد اشاره کرد و افزود: در انتخابات دوم خرداد حجت‌الاسلام ناطق نوري که بسيار شايسته انتخابات رياست جمهوري بود و کاملا هم در ميان اصولگرايان مقبوليت داشت ما غفلت کرديم که به وي بگوييم مطالبات مردم و دغدغه مقام معظم رهبري چيست و رقيب ما توانست شعارهاي مردم را بگيرد.

وي افزود: همچنين در سال 84 هم احمدي‌نژاد برخلاف همه نامزدها رفت و به مطالبات مردم توجه و از آهنگ رهبر معظم انقلاب نيز استنباط‌هايي کرد.

۱۳۹۱/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...