نسخه چاپی

محمد مهدي اسلامي:

حمایت اصوگرایان از احمدی نژاد به دلیل دفع خطر اصلاح‌طلبان و دوران تلخ تكنوكرات‌های كارگزاران بود

عکس خبري -حمايت اصوگرايان از احمدي نژاد به دليل دفع خطر اصلاح‌طلبان و دوران تلخ تكنوكرات‌هاي كارگزاران بود

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت:اصولگریان در سال 88 به دلیل دفع خطر انتخاب اصلاح‌طلبان و بازگشت به دوران تلخ تكنوكرات‌های كارگزاران از احمدی‌نژاد حمایت كردند.

به گزارش نما، محمد مهدی اسلامی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت: اصولگریان در سال 88 به دلیل دفع خطر انتخاب اصلاح‌طلبان و بازگشت به دوران تلخ تکنوکرات‌های کارگزاران از احمدی‌نژاد حمایت کردند.
وی در ادامه افزود:اگر امروز احمدی‌نژاد می‌توانست کاندیدا شود دیگر از حمایت اصولگرایان برخوردار نبود.
 محمد مهدی اسلامی تاکید کرد: در حمایت از احمدی‌نژاد در سال 88 پشیمان نیستیم هرچند در آن زمان انتقادات خود را به عملکرد وی بیان می‌کردیم.

۱۳۹۱/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
يک منتقد
0
0
۱۳۹۱/۱۲/۲۶
به جناب اسلامي بايد عرض نمود که اگر مردم در آن روز به منتخب اصولگرايان رأي دادند بواسطه حمايت بزرگاني بود که به بصيرت آنان اميد و اعتقاد داشتند. فلذا مردم از ترس رأي ندادند و اين نشانه اين است که هنوز هم طيف اصولگرا و حتي نسل جديد آن نيز مردم را به خوبي نميشناسند. مي خواهم اين سوال را مطرح کنم که اگر امثال آقاي جنتي، مصباح، زعماي جبهه پيروان و ديگر بزرگان قوم از ايشان حمايت نمي کردند مردم ولايتمدار و حق طلب به احمدي نژاد رأي مي دادند يا خير؟ (مخصوصاً در سال 1388) چطور شده است که در اين دوره آقايان به اين فکر افتاده اند که براي رأي مردم توجيه بياورند. پس آن خواص بابصيرت و بي بصيرت کجا مفهوم پيدا ميکند؟ بهتر است که کوتاهي و غفلت بزرگان را يک بار هم که شده به آنان گوشزد کنيم تا هميشه مردم بازيگر نقش اول تمام مشکلات و شکستهاي اين انقلاب نباشند؟
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...