نسخه چاپی

كلاه قرمزی با مهناز افشار و عطاران می‌آید

سرانجام سری جدید مجموعه تلویزیونی «كلاه قرمزی» با حضور ستارگان سینما از جمله «مهناز افشار» نوروز از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی‌رغم تائید و تکذیب‌های بسیار درباره ساختن سری جدید «کلاه قرمزی» برای نوروز 92 و مواجه این سریال با مشکلات مالی، سرانجام اخبار مربوط به کلید خوردن این سریال اعلام شد.
بنا بر این گزارش، تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی «ایرج طهماسب» و «حمید جبلی» دقیقا در همان زمان تائید و تکذیب‌های پیاپی کلید خورده بود و گروه مشغول تصویربرداری بودند. تا به حال نیز چند قسمت از این مجموعه با حضور ستارگان سینما نظیر «مهناز افشار» ضبط شده است.

همچنین «رضا عطاران» از جمله افرادی است که گروه سازنده با او وارد مذاکره شده‌اند اما او هنوز جلوی دوربین نرفته است.


13911223000214_PhotoL.jpg


از جمله موارد قابل توجه دیگر انتشار اولین عکس از این سریال پر مخاطب است که در آن خبری از دو عروسک محبوب «جیگر» و «آقای همساده» نیست.

سال گذشته خبر حذف جیگر از این مجموعه به یکی از اخبار داغ تبدیل شد و با واکنش‌های بسیاری همراه شد. «علی زارعان» مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو در گفت‌وگو با فارس این موضوع را تکذیب و عنوان کرد که در سری جدید هم حتما این عروسک حضور خواهد داشت.

از جمله اقدامات دیگر سازندگان مجموعه «کلاه قرمزی» راه‌اندازی کلوپ هواداران این عروسک محبوب است تا اخبار این پروژه به طور رسمی از این سایت به علاقه‌مندان منتقل شود.

عوامل اصلی «کلاه قرمزی» عبارتند از: نویسندگان: حمید جبلی، مدیر هنری: حبیب رضایی، کارگردان تلویزیونی: میثم مولایی، طراح صحنه: مجید میرفخرایی، مدیر صحنه: علی قائم مقامی، طراح لباس: ژاله، صداگذاری: فرامرز ابوالصدق، صدابردار: بابک اخوان، گریم: مهرداد میرکیانی، عطاخانی، مدیر تصویربرداری: فرشید رسولی.

۱۳۹۱/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...