نسخه چاپی

استقلال مقابل ذوب آهن متوقف شد

تیم فوتبال استقلال با یك امتیازی كه مقابل تیم 9 نفره ذوب آهن گرفت همچنان بین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باقی ماند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ، اولين بازي از هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 17 بين دو تيم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادي آغاز شد كه ذوب آهن توانست با گل دقيقه 35 محمد منصوري پيروزي به رختكن برود.

تركيب استقلال را در اين بازي سيد مهدي رحمتي، پژمان منتظري، ميثم حسيني، علي حمودي، حنيف عمران‌زاده، فريدون زندي، محسن يوسفي، ساموئل، خسرو حيدري، ميداوودي و اسماعيل شريفات تشكيل دادند.

در تركيب ذوب آهن هم شهاب گردان، سينا اشوري، محمد صلصالي، علي احمدي، حسين ماهي، فليپ آلوز دسوزا، داوود حقي، محمد قاضي، اسماعيل فرهادي، ايگوركاسترو و محمد منصوري حضور داشتند.

ديدار دو تيم در دقايق آغازين نيمه اول بيشتر در ميانه‌هاي ميدان پيگيري مي‌شد تا اينكه اولين موقعيت خطرناك توسط استقلال و از طريق ضربه كرنر تيموريان روي دروازه ذوب آهن ايجاد شد كه مدافعان اصفهاني به هر شكلي كه بود اين خطر را دفع كردند.

در ادامه نيز يك ضربه آزاد توسط ميداوودي پشت محوطه جريمه ذوب‌آهن به وجود آمد كه اين توپ را زندي به ديوار دفاعي حريف كوبيد و اين موقعيت براي آبي‌پوشان از دست رفت.

در دقيقه 20 بازي خسرو حيدري با نفوذ از جناح راست زمين حريف توپ را روي دروازه سانت كرد كه پس از دفع آن توسط گردان ضربه فريدون زندي از پشت محوطه جريمه صاحب موقعيت شد كه توپ را يك ضرب به بالاي دروازه ذوب آهن فرستاد.

دقايقي بعد خسرو حيدري باز هم از همان جناح ضدحمله‌اي را ترتيب داد كه با تكل خشن ماهيني متوقف شد و داور هم پس از اين خطا كارت زرد را به اين بازيكن نشان داد.

بازيكنان ذوب‌آهن هم در دقيقه 34 ضدحمله‌اي را روي دروازه استقلال آغاز كردند و محمد قاضي با پاس كاسترول صاحب موقعيت شد كه پس از فرستادن توپ به طرف دروازه استقلال اسماعيل شريفات توپ را از روي خط دروازه دور كرد و به كرنر فرستاد.

با زدن ضربه كرنر و پس از چند رفت و برگشت محمد منصوري بازيكن سابق پرسپوليس شوت سركشي را روانه دروازه استقلال كرد كه رحمتي برابر اين توپ تنها ايستاد و نظاره‌گر بود تا استقلال دقيقه 35 از حريف اصفهاني‌اش عقب بيفتد.

نيمه اول با همين يك گل به پايان رسيد و دو تيم به رختكن رفتند.

استقلال كه در نيمه اول با باخت يك بر صفر به رختكن رفته بود نيمه دوم را تهاجمي آغاز كرد و در همان دقايق آغازين بازي صاحب يك ضربه آزاد شد.

ميداوودي پشت اين توپ ايستاد و پس از سانتر به دروازه ذوب‌آهن عمران‌زاده را در موقعيت گل‌ قرار داد اما اين مدافع در شرايطي توپ را وارد حريف كرد كه در موقعيت آفسايد قرار داشت و داور آن را مردود اعلام كرد.

در دقيقه 53 نيز محمدعلي احمدي روي حمودي مرتكب خطا شد و با دريافت كارت زرد دوم از زمين بازي بيرون رفت.

آبي‌پوشان پس از اين خطا صاحب ضربه آزاد شده بودند اين موقعيت را هم از دست دادند و پس از برگشت توپ ذوب آهن ضد حمله‌اي را آغاز كرد و پس از اينكه توپ به آلوز دسوزا رسيد اين بازيكن توپ را به سمت دروازه استقلال شوت كرد كه اين توپ با اشتباه مسلم سيد مهدي رحمتي به گل تبديل شد تا آبي‌پوشان دو بر صفر از حريفشان عقب بيفتند.

در ادامه نيز پرويز مظلومي، آرش برهاني را به جاي حمودي به زمين بازي آورد و در شرايطي كه ذوب آهن 10 نفره بود اين مهاجم از جناح راست توپ را روي دروازه ذوب آهن سانتر كرد و محسن يوسفي كه در موقعيت تك به تك با گردان قرار داشت گل اول آبي‌پوشان را به ثمر رساند تا تفاضل به يك گل كاهش يابد.

حملات استقلالي‌ها ادامه يافت تا اينكه ميلاد ميداوودي در شرايطي كه شهاب گردان پس از مصدوميت تعويض شده بود گل دوم تيمش را از داخل محوطه جريمه ذوب آهن به ثمر رساند تا بازي مساوي شود.

در دقيقه 80 نيز پس از اينكه استقلال ضربه كرنر را از دست داد ذوب آهن ضدحمله‌اي را آغاز كرد كه شريفات با انجام خطا روي بازيكن حريف با دريافت كارت زرد از سوي داور جريمه شد. در ادامه هم پيام صادقيان بازيكن جوان ذوب آهن وارد زمين شد.

در آخرين دقيقه از وقت قانوني بازي استقلال دومين گل مردودش را توسط ساموئل كه در آفسايد قرار داشت وارد دروازه حريف كرد.

حملات استقلالي‌ها ادامه داشت تا اينكه ماهيني از ذوب‌آهن دومين كارت زردش را گرفت و از زمين بازي اخراج شد تا دومين اخراجي تيمش باشد.

در ادامه استقلال باز هم قدر اين ضربه آزاد را ندانست و اين بار آرش برهاني از فاصله دو متري دروازه توپ را به شكلي عجيب به بيرون فرستاد.

سومين گل مردود آبي‌پوشان در آخرين دقيقه بازي توسط يركوويج به ثمر رساند تا استقلال در اين بازي با نتيجه تساوي برسد.

به گزارش ايسنا، كارلوس كي‌روش، سموئز، ماركا آقاجانيان، اميد نمازي، اميدوار رضايي و رسولي‌نژاد از نزديك تماشاگر اين بازي بودند و نزديك به 20 هزار تماشاگر در استاديوم آزادي حضور داشت.

۱۳۹۱/۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...