نسخه چاپی

احمدی‌نژاد: خدا هم با ماست

امام جمعه اراك هنگامی كه برای افتتاح یكی از پروژه‌های مهر ماندگار در اراك به قرآن تفال زد بود وقتی كه با آیه ششم سوره حج مواجه شد به احمدی‌نژاد گفت: آقای احمدی نژاد این آیه درباره بهار است البته نه به آن معنا كه شما لفظ بهار را به كار می‌بردید.

به گزارش نما به نقل از ابتکار، احمدي‌نژاد که صبح امروز براي افتتاح چند طرح مهر ماندگار به استان مرکزي سفر کرده است در اولين منطقه کنارگذر شمالي اراک را افتتاح کرد که در حين مراسم افتتاح اين پروژه قربانعلي دري نجف آبادي امام جمعه اراک پيش از بريدن روبان اين طرح تفالي به قرآن زد و آيه ششم سوره حج (( ذلَِ بِأَنَّ اللَّهَ هُوَ الْحَقُّ وَ أَنَّهُ يُحْيِ الْمَوْتى‏ وَ أَنَّهُ عَلى‏ ُلِّ شَيْ‏ءٍ قَديرٌ )) را قرائت کرد و گفت آقاي احمدي نژاد اين آيه درباره بهار است البته نه به ان معنا که شما لفظ بهار را به کار مي‌برديد.

احمدي نژاد در پاسخ به دري نجف آبادي گفت مگر ما به چه معنا بهار را به کار مي‌بريم. ما نيز بهار را به معناي خوب آن به کار مي‌بريم.

دري نجف آبادي توضيح کوتاهي درباره اين آيه داد و زنده کردن مردگان از سوي خداوند را تعبير به بهار نمود و احمدي نژاد در پاسخ به او گفت مي‌بينيد که خدا هم با ماست.

۱۳۹۱/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...