نسخه چاپی

حمله شدید رویانیان به بازیكنان پرسپولیس

عکس خبري -حمله شديد رويانيان به بازيکنان پرسپوليس

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دو بازی اخیر به جای دو امتیاز می‌توانست شش امتیاز كسب كند.

محمد رویانیان گفت: ما می‌توانستیم با کسب حداکثر امتیازات در همین دو بازی، به رده پنجم برسیم و امید زیادی به کسب عنوان چهارم و سهمیه آسیایی از طریق رقابت‌های لیگ برتر داشته باشیم.این فرصت‌سوزی‌ها توجیه‌پذیر نیست و برای بنده قابل تحمل هم نیست. از کادر فنی و بازیکنان ناراحت و ناراضی هستم و این فرصت‌سوزی‌ها به اعتبار پرسپولیس لطمه می‌زند و قابل جبران نیست. ما حتی اگر در لیگ برتر شانسی برای صعود به رده‌های بالاتر نداشته باشیم، حق نداریم با چنین نتایجی هواداران را بیش از این ناراحت کنیم. هیچکس حق ندارد در ادامه لیگ، رقابت‌ها را جدی نگیرد. ما نه تنها نباید هیچ امتیازی از دست بدهیم، بلکه باید به فکر جبران امتیازات از دست رفته باشیم.


رویانیان در ادامه گفت: باید پاسخ حمایت همه‌جانبه هواداران و دلسوزی‌هایشان را به بهترین شکل داد نه اینکه امتیازات را به این راحتی از دست بدهیم و این توجیه را داشته باشیم که لیگ مهم نیست و باید به فکر جام حذفی باشیم. با چنین تفکری به شدت مخالفم و به همین دلیل ناراحت و ناراضی هستم.


مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: متأسفم برای خودم و اعضای تیم، مقابل این رفتارها و اتفاقاتی هم که می‌افتد اگر لازم باشد و مجبور شوم تمام اتفاقات فصل جاری را به هواداران گزارش می‌کنم تا مردم بدانند که چه نفراتی در طول فصل با عدم مسئولیت‌پذیری، رفتارهای ناپسند، غیر حرفه‌ای و دور از شأن یک ورزشکار به پرسپولیس و هوادارانش لطمه زدند.


رویانیان در ادامه افزود: جریمه‌های سنگین در پیش است و هرگونه پرداختی منوط به نتایج کسب شده در چهار بازی باقیمانده لیگ و دو بازی جام حذفی خواهد بود.


مدیرعامل سرخپوشان در پایان گفت: امروز نشنیدم که کسی از اعضای تیم به خاطر نتایج اخیر در لیگ برتر از هواداران عذرخواهی کند و یا خودش را شرمنده آنها بداند. بنده از هواداران عذر می‌خواهم که نتایج تیم و برخی اتفاقات، کام آنها را در ایام پایانی سال تلخ کرده است. تاکید می‌کنم بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که برای ما چهار بازی باقی مانده لیگ با جام حذفی هیچ تفاوتی ندارد و بنده ابدا هیچ توجیهی را نمی‌پذیرم. ضمن اینکه نه تنها با هرگونه بی‌نظمی و خودمحوری و رفتارهای ناپسند برخورد می‌کنم بلکه اگر لازم باشد همه مسائل را به جان می‌خرم و ناگفته‌های فصل جاری را با ذکر جزئیات به هواداران گزارش می‌کنم تا آنها بدانند که برخی چگونه با رفتارهای خود به پیکره تیم لطمه زده‌اند.منبع:خبر

۱۳۹۱/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...