نسخه چاپی

هزینه انتخابات ۹۲ در بودجه سه ماهه

عکس خبري -هزينه انتخابات ?? در بودجه سه ماهه

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از توافق مجلس، دولت و شورای نگهبان برای درنظر گرفتن ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در بودجه سه دوازدهم ۹۲ خبر داد.

به گزارش نمابه نقل از مهر، جعفر قادری با اعلام این خبر اظهارداشت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه ظهر امروز که برای بررسی ایراد شورای نگهبان در مصوبه سه دوازدهم بودجه ۹۲ مجلس تشکیل شد، با توافق وزارت کشور، شورای نگهبان ، بودجه انتخابات سال ۹۲ را مشخص کرد تا با این اصلاح ایراد شورای نگهبان برطرف شود.

وی گفت: براساس این توافق، مقرر شد ۱۵ میلیارد تومان برای نظارت مجلس شورای اسلامی در انتخابات شوراهای شهر و روستا، ۳۵ میلیارد تومان برای شورای نگهبان در مرحله بررسی صلاحیت ها و ۵۵ میلیارد تومان هم برای وزارت کشور در مرحله اجرای انتخابات در بودجه سه دوازدهم ۹۲ لحاظ شود.

به گفته قادری این پیشنهاد از سوی نمایندگان حاضر در جلسه مطرح و به تصویب کمیسیون برنامه و بودجه رسید که فردا در جلسه علنی مجلس به بحث گذاشته می شود.

قادری خبر داد : مبلغ که جمعا ۱۰۵ میلیارد تومان است در سقف همان رقم ۴۱ هزار میلیارد تومانی خواهد بود که برای سه ماهه اول سال ۹۲ بر مبنای بودجه ۹۱ در نظر گرفته شده و افزایش سقف آن ممکن نیست.

وی گفت: در صورت تصویب نهایی این پیشنهاد که در کمیسیون برنامه وبودجه به تصویب رسید، دولت باید این مبالغ را در اختیار مجلس، شورای نگهبان و وزارت کشور قرار دهد.

شورای نگهبان هفته گذشته بودجه سه دوازدهم مصوب مجلس را به دلیل عدم درج بودجه برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به مجلس بازگردانده بود.

۱۳۹۱/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...